Hoi, Waar kan ik vinden in de garantie voorwaarden informatie over vervanging van de binnen screenprotector... Bekijk bericht
Dat is een goede vraag Patrick, Ik help je graag verder hiermee! Het termijn is 2 jaar en het is ind... Bekijk bericht
Praat mee over de Samsung Galaxy Z Fold of Z Flip! Deel vragen en ervaringen in de officiele Samsung community - het forum voor alle Samsung producten.
Custom List Message Item |
---|
Hoi, Waar kan ik vinden in de garantie voorwaarden informatie over vervanging van de binnen screenprotector... Bekijk bericht Dat is een goede vraag Patrick, Ik help je graag verder hiermee! Het termijn is 2 jaar en het is ind... Bekijk bericht |
Today I've update my Z Flip 6 to Android 15 and One UI 7. And I think I've found a bug. When I unfold my phone and charge it with a cable... Bekijk bericht Thank you for reporting this Muziekguy, If this is also so after restarting you Flip6? If yes, can y... Bekijk bericht |
Ik zie overal op nieuwsforms en de samsung website zelf dat one ui 7 uit zou komen op 7 april op de s24 serie en zflip 6 en zfold 6 serie,... Bekijk bericht |
Wanneer komt de update uit zag gisteren maar weet iemand of het al zo ver is!! Bekijk bericht |
Het is werkelijk een grove schande hoe Samsung nu omgaat met zijn klanten ,hoe lang moet het duren voordat we de one ui 7 krijgen voor de Fold 6 ,... Bekijk bericht Iemand al in Nederland op een fold 6 die de update heeft???? Bij mij nog helemaal niets Bekijk bericht |
Ik zou graag mijn ophaalservice van morgen willen annuleren. Maar kan nergens vinden hoe ik hen kan annuleren. Bekijk bericht Hallo @Delukie, Bedankt voor jouw bericht. Excuses voor de verlaten reactie. Heb je de service nog k... Bekijk bericht |
Goedemorgen.. vanmorgen voor het eerst probleem gehad met contactloos betalen. Ik kreeg melding dat pas niet geaccepteerd wordt..dacht ook dat er... Bekijk bericht Hallo Nelleke, Bedankt voor jouw bericht hierover. Je verwacht natuurlijk dat het gewoon doet. ter c... Bekijk bericht |
Ik heb het nu met mijn flip 6. Een groene streep. Dit gebeurde ineens toen ik mijn flip aan de lader deed. Ik ben er zuinig mee en is nog puntgaaf.... Bekijk bericht Apart maar wel knudde, dat je dit nu voor de tweede keer overkomt... De stappen in deze link zou je ... Bekijk bericht |
Mijn Samsung flip 3 is per ongeluk vergrendeld en vraagt om een wachtwoord. Wat ik niet meer weet. Nu wil hem terugzetten naar fabriekswaarden,... Bekijk bericht Het is mij nu toch wel gelukt om mijn phone terug te zetten naar fabriekswaarden. Bij deze sluit ik ... Bekijk bericht |
Jammer dat ik een ster moet geven mijn voorkeur ging naar 0 ster ik ging met mijn fold 5 naar Breda naar service shop waar je van mag verwachten... Bekijk bericht Bedankt voor jouw privébericht met aanvullende gegevens Members_0COdetp, Ik leest dat onze interne a... Bekijk bericht |
Ik heb mijn samsung flip net 2 maand en sluit hem net aan de lader. Ineens een groene streep verticaal over mijn scherm. Bekijk bericht |
Hallo Ik heb een fold 5 en na de update van 16 maart 2025 heb ook ik een zwart beeld na het openen. Terwijl dit nooit het geval was wat... Bekijk bericht Hoi @Members_1DPnc8o heb je je toestel al een harde reset gegeven?Powerknop + Volume omlaag tegelijk... Bekijk bericht |
Helaas heeft ook mijn na 2 1/2 jaar zeer tevreden gebruik hetzelfde probleem. Bij elke keer dichtklappen is het gevolg afgesloten zijn van de... Bekijk bericht He b hetzelfde probleem, het is een probleem van een defecte scharnier kabel, een onderdeel van een ... Bekijk bericht |
Goedenmiddag, Ik ben nu voor de 2e keer hier een bericht aan het schrijven ivm een kapot scherm van de Flip 5. ... Bekijk bericht Goedemiddag, Je kan altijd het toestel aanmelden voor reparatie > https://bit.ly/2jwV3SJ dan wordt h... Bekijk bericht |
Hallo Samsung, Ik heb een probleem met mijn Samsung Galaxy Fold 5. Het probleem is dat zowel wifi als bluetooth niet goed meer werkt. Beide... Bekijk bericht Hallo @Gozerd, Bedankt voor de melding hierover en uitgebreide uitleg van de situatie. Ik help je gr... Bekijk bericht |
Ik heb een vraag, ik heb een fold 5 met spen en ben er super blij mee.. nu heb ik sinds een paar maanden dat aan de rechter kant van het scherm (... Bekijk bericht Goedenavond, Naast het geweldige advies wat er al staat heb ik ook nog wat vragen. Zou je een duidel... Bekijk bericht |
Binnenste scherm op mijn zfold 6 roteert niet. In settings heb ik de icon op rotatie aan staan. Ik heb diagnistisch test uitgevoerd met de samsung... Bekijk bericht Hallo @Members_5ezbH8E, Bedankt voor jouw melding hierover. Heb je jouw Fold6 ondertussen kunnen reg... Bekijk bericht |
Als ik het toestel open klap, reageert het scherm niet en blijft zwart. Dit is af en toe bij mijn galary. Super irritant. ... Bekijk bericht Dan ben ik bang dat het enige wat je kunt doen is hem aanmelden voor reparatie. Afhankelijk van je a... Bekijk bericht |
Bij mij begint t scherm al los te laten iemand n tip wat ik moet doen , scherm doet t wel nog maar zie dat ie los begint te raken 😮 ... Bekijk bericht Hallo @joeri023, Bedankt voor jouw bericht en melding hierover. Ik help je graag. Kan je een foto hi... Bekijk bericht |
Sinds kort laat een soort van screenprotector los van de Flip5 bij het gedeelte waar hij scharniert. Is dit een standaard... Bekijk bericht Dit is (als je niks veranderd hebt) je screenprotector. Deze kun je laten vervangen bij een Samsung ... Bekijk bericht |