een maand geleden - laatst bewerkt een maand geleden
Goedemiddag.
Zoals bij alle Fold telefoons gaat op den duur de screenprotector van het vouwscherm los zitten waardoor er lucht onder de protector komt bij het "vouw" gedeelte van het toestel. Dit gebeurde bij mijn fold 2 al vrij snel. en bij mijn fold 5 pas na +- 1,5 jaar . Dus toestel aangemeld bij Samsung voor het vervangen van de screenprotector. In het eerste jaar zou deze vervanging gratis zijn, en na het eerste jaar 25 euro kosten (+15 euro voor halen en brengen). Ik heb een afspraak gemaakt om het toestel op te laten halen (waar ik overigens pas de nacht van de ophaaldag een bevestiging van kreeg). Toestel is opgehaald door Dynafix, en de volgende dag kreeg ik een offerte. In die offerte werd mij gevraagd of ik even 720 euro wou betalen voor het vervangen van het scherm. Terwijl er met het scherm zelf helemaal niks mis is, er zit enkel lucht onder de screenprotector. Volgens Dynafix willen ze het toestel niet repareren omdat er een vrijwel onzichtbaar krasje zit op het toestel, en er een rubbertje mist van de behuizing aan de binnenkant (die er af is gegaan met het verwijderen van het officiele z fold 5 hoesje...). Ik heb dynafix gemaild (bellen is onmogelijk want alleen dynagroup is bereikbaar, en die verbinden je door naar een keuzemenu die niet werkt...). En Dynafix geeft aan dat ze de prijsopgave terecht vinden., en ze willen dus een helemaal 100 procent goed scherm gaan vervangen omdat de screenprotector los zit. Ik heb Dynafix weer teruggemaild dat ze het scherm niet moeten vervangen, maar gewoon een nieuwe screenprotector moeten plakken, en als ze dat niet willen, ze het toestel naar mij terug mogen sturen zonder reparatie. Maar ik ga hier dan geen 37 euro aan onderzoekskosten voor betalen (in totaal zou het 40 euro kosten om de screenprotector te laten vervangen..) Ik vind het belachelijk dat dynafix niet gewoon de screenprotector vervangt, en nu wil dat ik 37 euro betaal, en anders mijn toestel niet terug krijg. Ook vind ik het belachelijk dat je voor een mini beschadiging je garantie kwijt bent. Ik zou nog 4 maand garantie hebben, maar blijkbaar door een klein krasje en missend rubbertje (voor de rest is het toestel nog 100 procent in orde) heb ik geen garantie meer (en het was helemaal geen garantie kwestie, enkel het plakken van een nieuwe screenprotector....). Zie foto's in reactie
reparatienummers: iRMADRSA18595620 4285597219
Opgelost! Ga naar oplossing.
3 weken geleden
Ik kan het ook wel zelf. Maar als je hem dan opstuurt naar dynafix voor een garantiekwestie. Geven ze aan dat er geen originele screenprotector op zit. En ben je je garantie kwijt.
inmiddels na veel mailcontact, heeft dynafix mijn screenprotector vervangen voor 51 euro. Ik verwacht hem vrijdag terug te krijgen.
een maand geleden
een maand geleden
Hallo @Members_My9TaZV,
Bedankt voor jouw bericht en uitgebreidt uitleg van de situatie. Ik heb het verder voor jou onderzocht! Ik heb o.a. meerdere foto's kunnen bekijken die door Dynafix zijn gemaakt. Daar is de (gebruikers)schade duidelijk op te zien (zie de onderstaande foto). Het is toch iets We doen niet aan deelreparaties. Hierdoor herstellen we alleen het gehele toestel. Nadat het volledig is hersteld zijn de garantievoorwaarden weer van kracht. Het is niet het antwoord waarop je op had gehoopt, maar je krijgt jouw toestel bijna zo goed als nieuw terug.
Wanneer je meer informatie wenst, kan je ons gerust weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay
een maand geleden
een maand geleden - laatst bewerkt een maand geleden
Het plakken van een screenprotector is geen reparatie!. Daarnaast is dat rubbertje geen gedeelte van het scherm. Het scherm vervangen zou dit dus ook niet verhelpen. Jammer dat samsung zo moeilijk doet. terwijl dat mini rubbertje (die op die foto 1000x is uitvergroot) Er gewoon af gaat bij het verwijderen van het officiele samsung hoesje. En dit totaal niets te maken heeft met de lucht onder de screenprotector. Maar blijkbaar vinden jullie het normaal om in zo'n geval het hele scherm te laten vervangen a 720 euro.
3 weken geleden
Ik kan het ook wel zelf. Maar als je hem dan opstuurt naar dynafix voor een garantiekwestie. Geven ze aan dat er geen originele screenprotector op zit. En ben je je garantie kwijt.
inmiddels na veel mailcontact, heeft dynafix mijn screenprotector vervangen voor 51 euro. Ik verwacht hem vrijdag terug te krijgen.
3 weken geleden