Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Schermproblemen flip 6

(Onderwerp aangemaakt op: 20-05-2025 06:58 AM)
292 Weergaven
Members_9cdZYBQ
Student
Opties

Sinds deze week steeds problemen met mijn scherm, krijg vaak een gestoord beeld, of het beeld gaat niet meer aan. Ik heb een foto bijgevoegd wat die dan doet. Iemand dit ook gehad? 

IMG-20250519-WA0008.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_9cdZYBQ
Student
Opties

Hoi,

Ik ben er mee naar een Odido shop gegaan aangezien ik hem ook via Odido heb aangeschaft. Zij gaven aan dat het een bekend issue is en het toestel is opgestuurd voor reparatie.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_9cdZYBQ,

Bedankt voor jouw melding hierover. Dit is inderdaad erg bijzonder. Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Wanneer de issue daarna nog terugkomt raden we aan om te gaan naar 1 van onze Service Centers. Mijn collega kan er dan persoonlijk naar kijken e.v. overgaan tot een reparatie. Zie de onderstaande link voor de locatie en om een afspraak te maken.

https://bit.ly/2CKz9mr

Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
maaj
First Poster
Opties
Nou ik heb precies hetzelfde! Zou het aan t magnetische plaatje/ hoesje kunnen liggen?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo maaj,

Ook bedankt voor jouw melding hierover. Het zou niet aan de hoesje moeten liggen. Heb je ook kunnen controleren of je zonder hoesje ook de issue hebt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Members_9cdZYBQ
Student
Opties

Hoi,

Ik ben er mee naar een Odido shop gegaan aangezien ik hem ook via Odido heb aangeschaft. Zij gaven aan dat het een bekend issue is en het toestel is opgestuurd voor reparatie.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Members_9cdZYBQ,

Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden. Ik hoop dat je zo snel mogelijk jouw herstelde Flip6 ontvangt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes