Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Flip 6 selfie camera defect

(Onderwerp aangemaakt op: dinsdag)
87 Weergaven
bloempje2000
First Poster
Opties

image

image

image

image

Nog geen eens 6 maanden oud en ja hoor zoals al bij meerdere mensen gelezen had nu ook mijn selfie camera defect, althans hij doet het nog maar geeft wazig beeld. De telefoon is niet gevallen, geen stootschade, voor de rest is de display niet besschadigt geen krasje niks nergens te bekennen. Altijd netjes een hoesje omheen gehad en voor de rest ook geen gebreken en werkt alles uitstekend. Naar de repairshop gegaan en gevraagd of ze de selfie camera konden vervangen, dit valt namelijk ook onder de 2 jaar garantie van Samsung. Krijg ik de mededeling, het volledige display moet vervangen worden dat word dan 400 euro. Pardon. Wat blijkt is dat de selfie camera verwerkt zit in de display, dus samsung zegt ja maar dat valt niet onder garantie, maar dit defect heeft alleen invloed op de selfie camera en dus alleen wazig beeld zonder andere schermproblemen, wat ze ook hebben toegegeven bij de repairshop. Dit is geen volledig defect van de display en dus ook geen afwijzing garantie zonder goede technische onderbouwing, als het goed is, is het volgens het burgelijkewetboek artikel 7.17 en 7.18 verplicht om een degelijk product af te geven en niet 1 die ondanks de voorzichtigheid van gebruik zo makkelijk kapot kan gaan, en dus zo kwetsbaar is. Vooral een product van 900 euro zou je van verwachten dat die wel wat langer mee gaat dan 6 maanden. Aangezien Samsung zelf geen verantwoordelijkheid wilt nemen voor hun garantie, en om ervoor te zorgen dat ze een redelijk product moeten afgeven ben ik eigenlijk geneigd nu om het dus via de Geschillencommissie op te lossen. Het liefste doe ik dit niet, want dat is ook zo een lang process. Weet iemand toevallig of er een reperatie winkel in de buurt van omgeving Amersfoort/Utrecht zit die wel bereid is alleen mijn selfie camera te herstellen of bij wie ik anders terecht kan. Anders heb ik het gevoel dat ik voor de rest geen keus heb en het dan wel ga uitvechten via de Geschillencommissie, want hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @bloempje2000,

Bedankt voor uitleg van de situatie. Ik help je graag verder. Wanneer er geen gebruikersschade is ontdekt zou het binnen de garantievoorwaarden moeten vallen. Had ze bij het Service Center nog laten zien waar er volgens hun gebruikersschade aanwezig is?

Voor een second opinion kan je ook jouw Flip6 aanmelden bij onze ophaalservice. Wanneer het buiten garantie valt komen er wel voor het zonder reparatie terugsturen vervoers- en onderzoekskosten bij. Zie de onderstaande link voor het aanmelden. 

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @bloempje2000,

Bedankt voor uitleg van de situatie. Ik help je graag verder. Wanneer er geen gebruikersschade is ontdekt zou het binnen de garantievoorwaarden moeten vallen. Had ze bij het Service Center nog laten zien waar er volgens hun gebruikersschade aanwezig is?

Voor een second opinion kan je ook jouw Flip6 aanmelden bij onze ophaalservice. Wanneer het buiten garantie valt komen er wel voor het zonder reparatie terugsturen vervoers- en onderzoekskosten bij. Zie de onderstaande link voor het aanmelden. 

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes