Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Scherm Galaxy ZFold4 kapot op scharnier

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2022 12:41 PM)
828 Weergaven
mqm
Pioneer
Opties

Gisteren ging mijn fold 4 binnen scherm kapot op het scharnierpunt doet niks meer. Zit nu neen dikke zwarte streep in het midden. Balen. Inmiddels aangemeld voor reparatie neem aan dat het onder de garantie valt. Het enige vreemde van de de melding die ik terug kreeg van Samsung is dat zij het over een fold 3 hebben, terwijl ik toch heb aangegeven heb dat om de fold 4 ging. Nou hij wordt morgen opgehaald, we wachten rustig af

0 Likes
49 Antwoorden
SjorsG
Journeyman
Opties
En als de telefoon dan 1800 euro kost verwacht je dat die wel wat langer mee gaat dan een jaartje
0 Likes
mqm
Pioneer
Opties
Nou is het wel zo dat als de telefoon kapot gaat we het gelijk op internet zetten en klagen maar we vergeten dat er miljoenen gemaakt worden en dat er een klein percentage kapot gaat en dat is niet alleen bij de telefoons maar ook bij auto's huizen en noem maar op maar de positieve geluiden horen we te weinig
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze website kan je je telefoon dan aanmelden voor een reparatie. In het servicecentrum wordt jouw telefoon onderzocht en aan de hand hiervan wordt bepaald of dit binnen of buiten de garantievoorwaarden valt. Omdat je aangeeft ook een verzekering te hebben komt dit vast wel goed!

Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
mqm
Pioneer
Opties
Oké bedankt Martijn alles is al in werking gezet
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Een barst op de achterzijde komt er natuurlijk niet zomaar in. Gebruikersschade (en omgang) kunnen namelijk heel makkelijk een reden zijn van het defect. 

0 Likes
Oplossing
mqm
Pioneer
Opties
Ik heb mijn fold4 via de samung site aan gemeld voor reparatie. Alles verloopt prima word netjes opgehaald en naar  Dynafix gebracht.
Krijg netjes een prijs opgaaf (705 euro) heb ik gelijk betaald zodat ze hem ook maken. Maar ik heb ook nog een verzekering dus naar site van samsung care+. Alles ingevuld willen ze het toestel ophalen ja dat hoeft dus niet meer want hij ligt al bij de repateur. Ik heb vanochtend gebeld met de verzekeringmaatschappij, maar het komt hier opneer dat het toestel door hun had opgehaald moeten worden. Ik moet het toestel terug laten sturen niet gereparateerd dan een claim indienen word het toestel door de verzekeringsmaatschappij opgehaald en dan gemaakt. ik snap iets niet geloof ik

0 Likes
echteJacco
Pioneer
Opties
Komt omdat je hem nu verstuurd hebt zonder je Samsung Care+ naar Dynafix. Waarschijnlijk worden reparaties door een andere organisatie gedaan met Samsung Care+ en is het hierdoor goedkoper.
0 Likes
mqm
Pioneer
Opties
kunnen ze dat dan niet samen voegen word een stuk makkelijker van. maar het maakt mij niet zoveel uit de fold wordt gemaakt is het niet links om dan maar rechts om.
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Mag ik vragen wat er kapot aan is?
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Je had hem eerst aan moeten melden via Samsung care. Die zorgt ervoor dat je telefoon opgehaald en gerepareerd wordt. Je hebt nu de procedure gevolgd die je niet volgen als er Geen verzekering op zit en je het zelf moet betalen. Ook Samsung care gaat via Dynafix
0 Likes