Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Defecte Flip Z3

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2022 10:21 AM)
344 Weergaven
Members_fz33fhN
Apprentice
Opties

Goedemorgen,

3 weken geleden is mijn telefoon ter reparatie opgehaald en onder garantie vallende onherstelbaar verklaard. Ik kreeg hierover een vrij cryptisch bericht: " Onlangs heeft u van ons vernomen dat uw toestel onherstelbaar is verklaard. Wij zullen vanuit onze kant de aankoop ongedaan maken."

Wat betekent dit ongedaan maken van de aankoop? Betekent dit dat Samsung het bedrag aan de partij waar ik de telefoon heb gekocht gaat terugstorten? En zo ja, op welke termijn gebeurt dit? Ik vertrek a.s. maandag voor een halfjaar naar het buitenland en zou graag z.s.m. een nieuwe telefoon hebben om mee te nemen. Echter, voordat ik er een koop wil ik uiteraard eerst weten dat het geld van mijn defecte toestel ook daadwerkelijk retour komt of dat ik een nieuw vervangend toestel krijg. RMA is iRMADRSA17687432

Ik hoor het graag.

Vriendelijke groet!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_fz33fhN
Apprentice
Opties

Goedemorgen Martijn,

Ik heb een GRMS code gekregen. Deze heb ik doorgezet naar Bol.com waar ik de telefoon gekocht heb. eerder gaf Bol aan dit soort codes niet te accepteren, maar wellicht is dat anders nu Samsung daadwerkelijk de code afgegeven heeft.

Afijn, wordt hopelijk snel vervolgd!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik laat het even voor je nakijken!

Ze geven aan dat je een omruilvoorstel krijgt waarschijnlijk maar dit is niet voor maandag.. Dus je zult even moeten kijken wat je hiermee doet helaas. Na akkoord duurt het ook nog eventjes voordat je een nieuw toestel hebt. Ik zou nog even afwachten en tussentijd misschien een telefoon lenen van iemand of een goedkope kopen. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Members_fz33fhN
Apprentice
Opties

Dank voor je antwoord Rohit! Wat bijzonder, ik heb namelijk ook met de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat ze sowieso gaan refunden. Wat gek dat er dus 2 verschillende oplossingen geboden lijken te worden. Is dat omruilvoorstel ook te weigeren om voor de refund-optie te gaan? In dat geval zou ik alsnog een ander toestel kunnen aanschaffen zodat ik niet zonder zit.

Alvast dank voor je reactie!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_fz33fhN, goedemorgen.

Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat je telefoon wordt gecrediteerd. Dit gaat verder via de verkoper en zodra dit verwerkt is krijg je van ons ook bericht zodat je met de verkoper kan kijken naar een oplossing hiervoor, dit duurt over het algemeen 10-15 werkdagen nadat je een bevestiging hebt gehad van mijn collega. Wil je meer weten hierover dan kan je op de e-mail van mijn collega reageren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_fz33fhN
Apprentice
Opties

Dank voor je reactie Martijn. Ik krijg heel af en toe een berichtje vanuit de omruilservice maar het zijn nietszeggende mailtjes die niet veel meer zeggen dan dat ik maar gewoon moet wachten. Ik snap best dat dingen tijd kosten, maar ik vind de communicatie vanuit Samsung bijzonder slecht. Jouw bericht bevat meer informatie dan de verschillende mails van je collega's. En ondertussen ligt er een telefoon die ik betaald heb en die feitelijk nog altijd van mij is maar te verstoffen bij Samsung. Een teleurstellende communicatie en afhandeling zeg.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten wat de status is, ik heb mijn collega's van de betreffende afdeling ook gevraagd dit verder uit te zoeken en je hierover te informeren.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Members_fz33fhN
Apprentice
Opties

Goedemorgen Martijn,

Ik heb een GRMS code gekregen. Deze heb ik doorgezet naar Bol.com waar ik de telefoon gekocht heb. eerder gaf Bol aan dit soort codes niet te accepteren, maar wellicht is dat anders nu Samsung daadwerkelijk de code afgegeven heeft.

Afijn, wordt hopelijk snel vervolgd!