Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy Z Fold | Z Flip
Praat mee over de Samsung Galaxy Z Fold of Z Flip! Deel vragen en ervaringen in de officiele Samsung community - het forum voor alle Samsung producten.
Sinds kort zijn me ouders overgestapt naar samsung toestellen. Echter, werkt de mobiel betalen niet. Op het pinautomaat heeft die aan... Bekijk bericht
Heb vandaag de flip 4 ontvangen en voordat ik hem bestelde stond erbij dat je er een Samsung watch bij kreeg alleen ik kan het nergens meer terug... Bekijk bericht
Na 2 jaar een Fold 2 gehad te hebben vond ik het wel tijd om naar de Fold 4 over te stappen!
Ik vond de Fold3 nog niet de moeite waard, en... Bekijk bericht
Samsung Galaxy Z Fold4
Hierbij mijn review van de Samsung Galaxy Z Fold4 na een aantal weken gebruik. Ik zet uiteen wat ik leuk vindt, wat ik... Bekijk bericht
Ik denk dat er een nachtkastje instelling voor het coverscherm moet zijn voor Galaxy Z Flip-telefoons waarbij het scherm niet verdwijnt totdat de... Bekijk bericht
Veilige map vraag steeds om wachtwoord na reboot terwijl ik het nooit heb ingesteld en geen gebruik maak van Veilige map vind het heel... Bekijk bericht
Ik heb op zaterdag 17-9-2022 mijn Z Fold 3 aangeboden in de Samsung Store in Utrecht om te repareren aangezien deze aan valschade (lees krassen op... Bekijk bericht
Ik heb mijn Z Flip 4 slechts anderhalve week in gebruik. Aangekleed met een officieel Samsung hoesje. Hij kraakte bij open en dichtdoen sinds het... Bekijk bericht
Mijn Z Fold 4 begon na een week iets te kraken bij het openklappen. Het schrapende geluid wat uit het scharnier komt wordt met elke paar dagen iets... Bekijk bericht
Sinds de update geen internet meer via wifi, ik krijg de melding 'verbonden zonder internet'. Dit probleem heb ik nooit gehad, met de... Bekijk bericht
Ik heb een Z Fold 3 en was erf enthousiast toen ik zat dat we de 2 finger swipe en swipe can een hoek features kreten, maar ik probeer de gestures... Bekijk bericht
Ik lease bij Evolis een toestel. Nu heb ik een upgrade gedaan en moet ik het oude toestel binnen 14 dagen terug sturen. Dit toestel ligt bij... Bekijk bericht