Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google chrome logt automatisch alles uit op de s23+

(Onderwerp aangemaakt op: 23-06-2023 07:01 PM)
349 Weergaven
mainiac99
Pioneer
Opties
Google chrome sluit telkens automatisch de websites waar ik ben ingelogd af als ik 5 minuten niet op Google chrome heb gezeten. Ik heb de cache al geleegd en ook bij instellingen javascript aan en cookies van derden staat ook aan. Kan iemand mij helpen? Op de Samsung galaxy s10 had ik dit probleem niet
0 Likes
69 Antwoorden
Oplossing
mainiac99
Pioneer
Opties
Ik denk dat ik het probleem gevonden heb... google chrome staat in de sluimerstand als ik 't even niet gebruik. Ik heb google chrome nu ingesteld als nooit in de sluimerstand en als het probleem dan verholpen is ga ik dit ook proberen met Samsung internet. De s10 had deze functies niet. Ik laat het u weten als het probleem opgelost lijkt nu ik deze functie heb gewijzigd
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat zou wel apart zijn. Mijn Chrome staat in Ultieme sluimerstand en wordt nooit uitgelogd. Als dat de oplossing is ben ik verbaasd🫢
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
mainiac99
Pioneer
Opties
U bedoelt wordt niet ververst? Bij mij is dat namelijk het probleem waardoor ik op het tabblad dat nog openstond wordt uitgelogd. Ik laat het u weten over ongeveer 15 minuten
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou mooi zijn als dat de oplossing is😁
mainiac99
Pioneer
Opties
Op Google chrome is het probleem opgelost 🎉🎉, nu ga ik het op samsung internet proberen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Grappig, zat er nog aan te denken maar dacht dat dat het niet kon zijn😅 Goed dat het nu is opgelost.
mainiac99
Pioneer
Opties
Yess hartelijk dank voor het meedenken. Dan is dat eindelijk opgelost. Mijn batterij gaat wel weer wat sneller leeg voordat ik de functie heb uitgezet. Weet u of het handig is om wel of juist geen aanpasbare batterij in te stellen? Mijn mobiel was om 15:25 100% opgeladen en nu om 20:00 is de mobiel 79%, als ik de mobiel niet gebruik dan blijft de batterij uiteraard goed vol maar als ik een beetje gebruik maak van de mobiel dan gaat de batterij al sneller leeg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je hebt wel mazzel nu, batterijduur is mijn passie 😁

Hier kun je antwoorden vinden op al je vragen over de batterijduur en veel leren.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Enjoy!

mainiac99
Pioneer
Opties
Oh hahaha top, klopt het dat de batterij de eerste 2 weken sneller leeg gaat? De mobiel heb ik nu inmiddels 3 dagen in huis
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het kan kloppen dat de batterij nog je gebruikerspatroon aan het leren is. Als je mijn topic volgt zal alles goed komen.