Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet storen modus : Whats app berichten dempen van uitgezonderd contact

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2023 11:46 AM)
1302 Weergaven
Opties

Goedendag,

Ik werk op onregelmatige tijden en dus is de stille modus voor mij belangrijk. Ik heb enkele personen uitgezonderd in "Oproepen en berichten", om de simpele redenen dat deze mij inderdaad wakker moeten kunnen bellen. 

Maar omdat schijnbaar oproepen niet gescheiden kunnen worden van berichten, krijg ik whatsapp berichten wel van geselecteerde contacten binnen tijdens de niet storen functie. Dat is niet de bedoeling. Hoe kun je dit scheiden? Dus dat alleen de telefonische oproep doorkomt?

De berichten van niet-geselecteerde contacten worden wel netjes gedempt.

Settings:
Niet storen: "aan" / "tot ik het uitschakel" / oproepen en berichten: 7 contactpersonen toegestaan/
App meldingen: "geen toegestaan"
Alarmen en geluiden: "Alarmen"

Natuurlijk kan ik behalve NIET STOREN inschakelen tegelijkertijd Whatsapp DEMPEN, maar dat zijn 2 handelingen en ik hoop dat iemand weet hoe dat slimmer kan. Vroeger waren er apps als nightkeeper? Of moet ik me gaan verdiepen in een regel maken om die 2 acties tegelijkertijd te doen?

Ik hoor het graag van jullie, Marcel

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

U kunt de contacten als favoriet markeren in de app Contacten die u wilt toestaan ​​tijdens Niet storen. Selecteer "Alleen favoriete contacten" in Oproepen in plaats van Toestaan ​​tijdens Niet opslaan. Dit zou moeten voorkomen dat er berichten binnenkomen.

Screenshot_20230622_210748_Settings.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

U kunt ervoor kiezen om geen contacten toe te staan ​​voor Berichten. Dit zou moeten voorkomen dat WhatsApp-berichten binnenkomen wanneer Niet storen is ingeschakeld.

Screenshot_20230622_191321_Settings.jpg

0 Likes
Opties

Screenshot_20230622_195415_Settings.jpgDank je wel, maar berichten  op "geen" zetten is ook mijn huidige setting. Dus verder word ik ook niet gestoord door enig bericht. Behalve.....Berichten van de contactpersonen die ik toegestaan heb, omdat ze me moeten kunnen bellen.
Het lastige is dat ik dus niet kan selecteren dat de toegestane contactpersonen ALLEEN mogen bellen zodat berichten van toegestane contactpersonen wel worden gestopt.

0 Likes
Opties

Screenshot_20230622_195857_Settings.jpg

0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

U kunt de contacten als favoriet markeren in de app Contacten die u wilt toestaan ​​tijdens Niet storen. Selecteer "Alleen favoriete contacten" in Oproepen in plaats van Toestaan ​​tijdens Niet opslaan. Dit zou moeten voorkomen dat er berichten binnenkomen.

Screenshot_20230622_210748_Settings.jpg

Opties

Top, ga ik morgen uitproberen, maar dit zal idd de oplossing zijn. Super Dank je wel!!

Neo001
Legend
Opties
Geen dank en fijne avond! 👍