Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Google chrome logt automatisch alles uit op de s23+

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2023 01:19 PM)
1241 Weergaven
mainiac99
Pioneer
Opties
Google chrome sluit telkens automatisch de websites waar ik ben ingelogd af als ik 5 minuten niet op Google chrome heb gezeten. Ik heb de cache al geleegd en ook bij instellingen javascript aan en cookies van derden staat ook aan. Kan iemand mij helpen? Op de Samsung galaxy s10 had ik dit probleem niet
0 Likes
Spring naar oplossing
69 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Bank apps worden altijd automatisch uitgelogd dus dat is normaal. Maar hoe zit het met normale websites? Dit forum bijvoorbeeld, als je inlogt wordt je dan automatisch uitgelogd na een tijdje?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
mainiac99
Pioneer
Opties
Op dit forum wordt ik niet uitgelogd, want ik gebruik de Samsung members app, maar alleen op de Google chrome en Samsung internet browser wordt ik uitgelogd op websites en dit komt puur omdat de browser dan ineens uit zichzelf alles ververst waardoor je uitgelogd wordt
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat hoort niet te gebeuren. Omdat het in beide browers gebeurd denk ik dat het aan wat anders ligt. Wellicht is een fabrieksherstel een optie voor je?
mainiac99
Pioneer
Opties
Maar dan verdwijnen al mijn gegevens toch?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
mainiac99
Pioneer
Opties
Die heb ik haha maar ik bedoel de back up staat nota bene op deze mobiel en dat maakt het verwarrend want dan wordt alsnog alles verwijderd toch?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan verplaats je je backup naar een computer?
mainiac99
Pioneer
Opties
Ik ga 't proberen om ze op mijn vorige mobiel te zetten als ik thuis ben. Ik heb smart switch ook gebruikt bij het overzetten van al mijn gegevens naar deze mobiel
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je een backup terugzet met SmartSwitch zet dan geen instellingen en apps terug. Je wilt het probleem niet terughalen namelijk.
mainiac99
Pioneer
Opties
Dus eigenlijk moet ik de back up terugzetten naar de andere mobiel en dan de s23+ daarna terug naar de fabrieksinstellingen zetten en dan vervolgens kijken of google chrome en Samsung internet wel ingelogd blijven zonder dus de instellingen van smart switch terug te zetten?
0 Likes