Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google service zet wifi aan

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2024 11:48 AM)
286 Weergaven
xmoo
Explorer
Opties
Ik zet 's avonds dmv standen mijn telefoon op slaapstand en dan gaan wifi en mobiele netwerken automatisch uit. Nu is het zo dat sinds de update van een paar dagen terug de wifi automatisch weer aangezet wordt door Google play services. Nu had ik gisteravond de wifi /5G eerst handmatig uitgezet en toen slaapstand aan maar het probleem blijft. Gisteravond heeft ie de wifi zelfs op 23.20 alweer aangezet, amper een uur nadat ik het uit zette. De andere dagen was het steeds rond 6.00uur dat het aanging. Dit heeft als gevolg dat alle notificaties op mijn horloge ook binnen komen en ik dus gedwongen wordt deze op stil te zetten omdat ik anders wakker wordt van een trillend horloge. Iemand een idee hoe kan ik dit oplossen? Foutrapport is al ingestuurd maar wellicht weten jullie het sneller. 

image

image

Bedankt. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
xmoo
Explorer
Opties
Heb het voor Google service uitgezet en ga het vannacht proberen. Bedankt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

In Instellingen > App > klik op de 3 stippen in de rechterbovenhoek > Speciale toegang > Wi-Fi-beheer, je kunt apps die Wi-Fi kunnen bedienen aan/uit zetten. Controleer of dit helpt.

0 Likes
Oplossing
xmoo
Explorer
Opties
Heb het voor Google service uitgezet en ga het vannacht proberen. Bedankt!
xmoo
Explorer
Opties
Het heeft geholpen, dankje! Wel interessant dat dus blijkbaar alle apps die toegang (automatisch?) hebben. Weet je toevallig ook of het kwaad kan om dat gewoon voor alles uit te zetten? Ik bepaal zelf wel wanneer ik WiFi wil hebben haha.
Neo001
Legend
Opties
Graag gedaan! Het zou in orde moeten zijn om Wi-Fi-beheer voor de meeste apps uit te schakelen. Sommige apps en diensten werken (beter) met Wi-Fi, denk aan apps en diensten als SmartThings, Backup and Restore, Updates, etc. Ook het mobiele dataverbruik zou kunnen stijgen als er geen Wi-Fi beschikbaar is.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het is mooi om te lezen dat het is opgelost xmoo,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S23!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes