18-10-2024 03:29 AM - bewerkt 18-10-2024 04:07 AM
Dag allen,
Ik heb gisteren de oktober 2024 security patch geïnstalleerd op mijn Samsung Galaxy S23. Sindsdien heb ik problemen met bellen over WiFi (VoWiFi). ☹️
Voorheen verscheen binnen enkele seconden het VoWiFi-symbool als ik verbinding maakte met een WiFi-netwerk. Nu duurt dit minimaal 5 a 10 minuten. Heel irritant. Ik woon in een nieuwbouwwoning en bij thuiskomst ben ik in deze periode niet telefonisch bereikbaar.
Mijn partner heeft een Google Pixel-telefoon met dezelfde provider (KPN) en ervaart geen problemen. Ik heb andere WiFi-netwerken getest en daar ervaar ik hetzelfde probleem met mijn toestel. Vóór de update werkte alles prima.
Ik heb de netwerkinstellingen op het toestel gereset, de cachepartitie gewist en VoWiFi in/uitgeschakeld. Helaas zonder resultaat.
Het betreft deze update:
Versie One UI: 6.1
Android-versie: 14
Huidige versie: S911BXXS6CXI4/ S911BOXM6CXI4 / S911BXXS6CXI4
Niveau beveiligingspatch: 1 oktober 2024
Meer mensen met dit probleem?
op 28-10-2024 04:18 PM
Hallo @Members_pYIBizk,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer dit ook voorkomt na het resetten van de netwerk instellingen raden we aan een foutrapport in te sturen via de Wearable-app. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
04-12-2024 12:08 PM - bewerkt 04-12-2024 12:10 PM
op 06-12-2024 10:36 AM
Hallo @Sahri,
Bedankt voor jouw bericht en melding hierover. Wanneer het na het herstarten van jouw S23 de issue nog aanwezig is kan je proberen het cache van het toestel te wissen. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Wanneer het niet heeft verholpen kan je een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.
Stuur mij gerust weer een bericht als het wel of niet lukt.
Met groet,
Ajay
op 06-12-2024 10:37 AM