Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kleur apps meldingen AOD

(Onderwerp aangemaakt op: 09-04-2024 01:32 PM)
1202 Weergaven
Saskia1982
Journeyman
Opties

Sinds de nieuwe updat 6.1 zie ik dat mijn apps op AOD dezelfde kleur zijn als de klok op de display. De orginele kleuren van de whats app bijv groen en outlook ( blauw ) die zie ik niet meer. Ik vind dit heel irritant. Wie kan mij helpen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Helderheid van aod kan je aanpassen via de good lock app in de Samsung store. Je kan dit dan doen met de module lockstar.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Henris5
Voyager
Opties
Ha,

Dit is waarschijnlijk een 6.1 dingetje. In 6.0 zie ik inderdaad gewoon nog de kleuren van bijvoorbeeld WhatsApp.

Je zou hiervoor feedback kunnen indienen, wellicht wordt het er weer uitgehaald in een nieuwe update... Ga daarvoor naar Members > Ondersteuning > Feedback verzenden.

Mocht ik 6.1 geïnstalleerd hebben hoop ik er nog wel even op terug te komen, maar ik denk eigenlijk dat het inderdaad een onomkeerbare softwareupdatewijziging is.

Groet, Henri
Saskia1982
Journeyman
Opties
Ja balen hoor.....ik heb de melding aan gedaan
0 Likes
Saskia1982
Journeyman
Opties
En ik zie dat ik helderheid ook niet meer zelf kan bepalen. Lijkt wel of die op een bepaalde tijd minder helder is. En overdag goed.
0 Likes
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Helderheid van aod kan je aanpassen via de good lock app in de Samsung store. Je kan dit dan doen met de module lockstar.
JootjeB
Navigator
Opties
Helaas werkt dit bij mij ook niet meer. Zie in Lockstar alleen het vergrendelscherm. Het AOD zie ik niet meer staan 1713516481427.jpg
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik heb even gekeken in Lockstar en zie onderaan als ik de app open de instelling. Er is gisteren wel een update voor Goodlock uitgekomen. Heb je die al geüpdatet?
Zie screenshot.1713516957253.jpg
0 Likes
JootjeB
Navigator
Opties
Bij is dus de AOD en de instellingen daarvan helemaal niet zichtbaar. Vandaar mijn screenshot. Je ziet alleen het vergrendelscherm in Lockstar
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Heb je al gekeken of er updates zijn in de Samsung Store?
0 Likes
JootjeB
Navigator
Opties
Ja gisteren een update gehad van Lockstar maar dat heeft niet geholpen. De telefoon en apps zijn allemaal up to date
0 Likes