Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid bij bewegingsfoto

(Onderwerp aangemaakt op: 09-04-2024 10:44 PM)
488 Weergaven
Members_DPf3gw3
First Poster
Opties

Ik heb sinds kort een S23 Plus. Ik kan er bewegingsfoto's mee maken echter er zit geen geluid bij; alleen na het exporteren naar een video. Heb ik een instelling verkeerd staan?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Ellebep,

Zie de onderstaande link:

https://bit.ly/3BXvvqs

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Als geluid belangrijk is voor je dan moet je in de toekomst korte video's maken in plaats van bewegingsfoto's.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
evelynn2006
Explorer
Opties
Het is een foto
0 Likes
Shiviani
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. In het begin maakte mijn s23 ultra de bewegingsfoto met geluid en had je ook altijd de optie om het met geluid af te spelen. Echter mis ik deze optie al een tijdje en ook bij de foto's waarbij dus eerder wel het geluid af te spelen was, mist nu die knop. Waarschijnlijk door een update? Wel erg jammer 😢
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Shiviani,

Bedankt voor jouw bericht.  Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay

Community Manager
nniic
First Poster
Opties
Helaas ondervond ik dit ook erg jammer
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @nniic,

Bedankt voor jouw bericht. Had je ook een foutrapport hierover ingediend?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ellebep
Student
Opties
Heeft iemand al deze melding gemaakt en is het opgelost? Ik heb hetzelfde probleem. Op oude telefoon alles nog wel met geluid nieuwe telefoon niet
0 Likes
rebeccaaax
Journeyman
Opties
Hoe maak je een foutrapport? Ik ervaar namelijk hetzelfde & vind het best wel jammer
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ellebep,

Bedankt voor jouw bericht. Zie e.v. de onderstaande link naar een andere Community post hierover. Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of je er zo uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes