Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen Bluetooth S23 na update maart 25

(Onderwerp aangemaakt op: 04-04-2025 09:14 AM)
350 Weergaven
bart670904221
Student
Opties

Hallo

Zijn er meer mensen die nu problemen hebben met de blue tooth en connectiviteit met meerdere apps of koptelefoons? en belangrijker weet iemand de oplossing?

Ik gebruik mijn s23 als route planner op de motor en dan luister ik via spotify naar mijn muziek. sinds deze week herkent de bluetooth mijn oortjes , koptelefoons of helm wel. spotify speel muziek af maar ik hoor niets. Als ik alles afsluit en opnieuw opstart doet de muziek enz wel maar als ik dan mijn route planner inschakel ben ik alle geluid weer kwijt terwijl spotify aan geeft wel te spelen.

Bel ik dna iemand dan hoor ik de muziek en de persoon die ik spreek, sluit ik af dan hoor ik weer niets.

Luister ik naar spotify en start de route planner op dan valt alles weer kwa geluid weg (terwijl spotify aangeeft dat ie speelt. Bel ik dan iemand idem wel geluid sluit ik af weer niets.

Ik word er gillend gek van wie heeft de oplossing

gr bart

7 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @bart670904221 

Er lijkt inderdaad een bug te zijn.
Zou je het kunnen melden via de Samsung Members app?

Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden
Zo kunnen de ontwikkelaars zien wat er fout gaan en kunnen ze het oplossen. 

Bij voorbaat dank

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Jtje91
Student
Opties
Ik ervaar hetzelfde probleem. Ik kan met mijn draadloze oortjes wel bellen en gebeld worden, maar zodra ik Spotify of YouTube aanzet dan speelt het wel af, maar hoor ik geen geluid door mijn oortjes heen. Ook sinds de update van maart.

Ik heb een keer alle instellingen gereset, toen deed hij het een halve dag. Nu weer niet.

Toen ik nog niet doorhad dat het probleem aan de telefoon ligt, heb ik zelfs nieuwe oortjes besteld...😅 maar nog steeds hetzelfde probleem
bart670904221
Student
Opties
Ik ga t inschieten bij Samsung
0 Likes
roger2021
First Poster
Opties
Hier hetzelfde probleem! Word er gek van..
sr722025
Apprentice
Opties
Hier ook een probleem sinds update: kan niet meer handsfree bellen in de auto, geluid gaat direct over de speakers vd telefoon ipv de auto. Heel irritant.
Martin7201
Explorer
Opties
S25 ook, verbinding in de auto valt weg
Jtje91
Student
Opties
Alle instellingen resetten werkt bij mij eventjes. Nadat ik mijn oordopjes weer opberg en opnieuw wil gebruiken dan weer hetzelfde probleem.
0 Likes