Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android auto status balk knippert

(Onderwerp aangemaakt op: 05-09-2022 11:46 AM)
652 Weergaven
hk2
Explorer
Opties

Android auto werkt in mijn auto niet goed. Andere telefoons (S10 en S20) doen het prima.

Wat ik zie na aansluiten is dat de status balk (waar je Android Auto bedient) steeds ververst (elke 2 a 3 seconden) waardoor deze niet te gebruiken is. Zie bijgevoegde (sterk gecomprimeerde) video voor het gedrag.

Heb verschillende kabeltje geprobeerd en zelfs een AAWireless box (om Android Auto draadloos te maken) maar het resultaat blijft hetzelfde.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
hk2
Explorer
Opties

Het issue met Google Pay is inmiddels verholpen, er heeft pasgeleden een update plaatsgevonden waardoor ook de naam van Google Pay is gewijzigd

Maar daar hebben jullie en de app update helemaal niets aan bijgedragen. Voor de app update heeft Rabo het probleem in de backend gefixed.

Krijg je deze reclame uiting niet vanuit de RTL-app binnen?

Ongetwijfeld maar wel vreemd dat het alleen op de S22 mis gaat. Of vind je dat ook hier Samsung geen rol heeft?

Ook met de TOR browser kan je de bevindingen het beste delen met de app ontwikkelaars. Wij hebben hier ook nog geen andere meldingen over ontvangen.

Als het niet gemeld wordt bestaat het niet? Nou dan is het hierbij gemeld. Op de TOR fora is het issue wel degelijk bekend maar speelt alleen op de S22 serie.

Terug op het onderwerp. Er zijn wel degelijk problemen bekend met Android Auto en de Samsung S22 serie. Kijk maar eens in de Google communitie. Ligt mogelijk aan Google maar het zou helpen dat als het hier gemeld wordt, dat Samsung ook bij Google aan de beld gaat trekken. Maar dat is vast teveel gevraagd.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Is je oplaadpoort schoon?
Wil bij mij nog wel eens voorkomen dat daardoor de verbinding met de kabel wegvalt.
0 Likes
hk2
Explorer
Opties

Ja die is schoon maar zoals gemeld gebeurt het ook draadloos.

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Kan het zijn dat Android Auto misschien bij de Sluimerende apps staat?
0 Likes
hk2
Explorer
Opties
Nee. Battery saving heb ik expliciet uit gezet voor AA.
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Het zal wel niet helpen maar je kan nog proberen om AA te resetten en de radio ook en te checken of de radio de laatste updates heeft. Als dat niet helpt is mijn trukendoos leeg.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @hk2, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Sinds wanneer ervaar je dit? Heb je pas gelden misschien nog een nieuwe app geïnstalleerd waarna dit is ontstaan? Is jouw telefoon verder up-2-date? En geldt dit ook voor het systeem in je auto? Dit kan bij je de dealer laten controleren.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
hk2
Explorer
Opties
Ik heb dit probleem sinds ik deze auto heb (6 weken). Bij afleveren was alle auto software up to date. Bij andere telefoons werkt het wel (S10, S20). Heb sowieso veel problemen met deze S22Plus. Eerst al gedoe met Google Pay, nu dit en dan noem ik verder maar even video afspelen in de RTL app (bij full screen landscape valt er een reclamplaatjeer overheen) en bv TOR browser geeft een onleesbaar beeld. Nog nooit zoveel gedoe gehad met een Samsung smartphone terwijl ik echt wel een Samsung fan ben.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het issue met Google Pay is inmiddels verholpen, er heeft pasgeleden een update plaatsgevonden waardoor ook de naam van Google Pay is gewijzigd 😉 Krijg je deze reclame uiting niet vanuit de RTL-app binnen? Ook met de TOR browser kan je de bevindingen het beste delen met de app ontwikkelaars. Wij hebben hier ook nog geen andere meldingen over ontvangen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
hk2
Explorer
Opties

Het issue met Google Pay is inmiddels verholpen, er heeft pasgeleden een update plaatsgevonden waardoor ook de naam van Google Pay is gewijzigd

Maar daar hebben jullie en de app update helemaal niets aan bijgedragen. Voor de app update heeft Rabo het probleem in de backend gefixed.

Krijg je deze reclame uiting niet vanuit de RTL-app binnen?

Ongetwijfeld maar wel vreemd dat het alleen op de S22 mis gaat. Of vind je dat ook hier Samsung geen rol heeft?

Ook met de TOR browser kan je de bevindingen het beste delen met de app ontwikkelaars. Wij hebben hier ook nog geen andere meldingen over ontvangen.

Als het niet gemeld wordt bestaat het niet? Nou dan is het hierbij gemeld. Op de TOR fora is het issue wel degelijk bekend maar speelt alleen op de S22 serie.

Terug op het onderwerp. Er zijn wel degelijk problemen bekend met Android Auto en de Samsung S22 serie. Kijk maar eens in de Google communitie. Ligt mogelijk aan Google maar het zou helpen dat als het hier gemeld wordt, dat Samsung ook bij Google aan de beld gaat trekken. Maar dat is vast teveel gevraagd.

0 Likes