Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij telefoon loopt snel leeg na val.

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2022 11:13 AM)
699 Weergaven
johnpw101
Pioneer
Opties

Hoi. Met john ik heb me s22 ultra in een hoesje en me telefoon viel van de week uit me hande nu lijkt het of de battery snel leeg loopt kan het vallen invloed hebben op de accu

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Hallo,

Het is heel goed mogelijk dat een val interne onderdelen van de telefoon kan beschadigen.

Heb je de batterij al gecontroleerd via Diagnose in de Samsung Members-app of via Instellingen op je telefoon --> Batterij- en apparaatonderhoud --> Diagnostiek? Het kan u vertellen over de toestand van de batterij.

Ten slotte kunt u het naar het Samsung-reparatiecentrum brengen. Ze kunnen helpen met de analyse en reparatie van elk. Het wordt echter niet gedekt door de garantie en de eventuele reparatiekosten zijn voor uw rekening.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Hallo,

Het is heel goed mogelijk dat een val interne onderdelen van de telefoon kan beschadigen.

Heb je de batterij al gecontroleerd via Diagnose in de Samsung Members-app of via Instellingen op je telefoon --> Batterij- en apparaatonderhoud --> Diagnostiek? Het kan u vertellen over de toestand van de batterij.

Ten slotte kunt u het naar het Samsung-reparatiecentrum brengen. Ze kunnen helpen met de analyse en reparatie van elk. Het wordt echter niet gedekt door de garantie en de eventuele reparatiekosten zijn voor uw rekening.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Als de batterij echt beschadigd zou zijn dan zou je dat wel merken. Ik denk niet dat de batterij opeens sneller leeg zal lopen na een val. Je kan altijd het toestel laten nakijken bij een servicepunt natuurlijk 😉

Voor tips over de batterijduur zie dit topic > https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
johnpw101
Pioneer
Opties
Ik merk er veder niks aan telefoon werkt nog goed en de accu word ook niet warm maar na mijn gevoel loopt i gwn sneller leeg
0 Likes