Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SOS noodgeval terug keren

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2024 09:43 AM)
373 Weergaven
Member_Bjorn
First Poster
Opties

Weet iemand naar welke Android versie ik terug moet gaan zodat ik SOS noodgeval kan uitzetten of dat het er niet is? ik heb dit per ongeluk namelijk al meerdere keren gedaan, en het is echt hinderlijk.(de 5 keer op de aan-knop te drukken om alarm nummers te  bellen)

Alvast bedankt,
Bjorn

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Henris5
Voyager
Opties
Dag Bjorn,

Het is niet aan te raden zulke functies uit te zetten. Het uitschakelen van bepaalde standaard Androidfuncties kan leiden tot een niet meer correct werkend toestel of eventueel dat je al je gegevens kwijt bent.

Via Instellingen > SOS noodgeval kun je wel 'vegen voor oproepen vereisen' je belt dan niet direct 112. Een ander noodnummer instellen kan ook, die functies vind je daaronder.
Fijne dag!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Henris5
Voyager
Opties
Dag Bjorn,

Het is niet aan te raden zulke functies uit te zetten. Het uitschakelen van bepaalde standaard Androidfuncties kan leiden tot een niet meer correct werkend toestel of eventueel dat je al je gegevens kwijt bent.

Via Instellingen > SOS noodgeval kun je wel 'vegen voor oproepen vereisen' je belt dan niet direct 112. Een ander noodnummer instellen kan ook, die functies vind je daaronder.
Fijne dag!
Marietje52
First Poster
Opties
Ik krijg plotseling, na 5 dagen gebruik, op mijn nieuwe S24 ultra zgn. Contourletters in verschillende apps. Hoe kom ik daarvan af? Snap ook niet waarom die open letters plotsklaps verschijnen. Ik kan ze slecht lezen
0 Likes
Henris5
Voyager
Opties
Goedenavond, ga naar Instellingen > Toegankelijkheid > Zichtverbeteringen > Relumino-omtrek.

Als je die uitzet is het probleem waarschijnlijk opgelost.

Fijne avond.