Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp balken verschillende kleuren na update..

(Onderwerp aangemaakt op: 30-03-2025 04:04 AM)
301 Weergaven
Mevrkass
Journeyman
Opties
Hi allemaal,

Na de laatste whatsapp update merk ik dat de bovenste balk (statusbalk) wit is en de whatsapp balk beige. Voorheen was dit een geheel qua kleur. Dit ziet er vreemd uit en ik vraag me af of dit een bewuste verandering is of een bug. Heeft iemand anders dit ook? En is er een manier om de oude look terug te krijgen? 

image

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mevrkass
Journeyman
Opties
Aah okee, bedankt voor de uitleg. Ik denk dat ik dan even wacht tot er nieuwe update is en tot dan zal ik het wel zien of het weg is. Ik vraag me af of er meerdere mensen hier last van hebben, ik heb namelijk de beta versie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Mevrkass
Journeyman
Opties
Gedaan maar geen verandering
0 Likes
Mevrkass
Journeyman
Opties
Ik zal het straks proberen, maar gesprekken raak ik niet kwijt toch? En heb jij dit probleem ook toevallig? Of ben ik de enige😅🤣
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @Mevrkass 

Ik persoonlijk zou Gegevens wissen alleen kiezen als je zeker weet dat je een back-up gemaakt heb in je Google Account.

Hieronder vindt je informatie van WhatsApp over de Back-up. Er wordt ook wel een lokale back-up gemaakt in WhatsApp, maar ik zou altijd kiezen om het in je Google Account te doen.
Sowieso wissel je wat makkelijker van Smartphone als je in je Google Account een back-up maakt!

https://faq.whatsapp.com/481135090640375/?locale=nl_NL&cms_platform=android

In het kort:
Open WhatsApp, rechtsboven 3 puntjes > Instellingen > Chats > Back-up van Chats  en dan onder: Google-account, kies je jouw Google Account waarmee je bent ingelogd op jouw telefoon.

Onder Automatische back-ups stel je in op bijvoorbeeld Dagelijks en vergeet het schuifje niet bij: Video's toevoegen om die AAN te zetten en tik daarna boven op de knop: Back-up Maken

Als je Gegevens wissen kiest, is WhatsApp daarna helemaal leeg, dus alsof je die voor de eerste keer start. Je moet je mobiele nummer invoeren etcetera. Als je een back-up hebt in je Google Account ziet WhatsApp dit bij de initiële installatie, en gaat deze Back-up terugzetten voor je.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Oplossing
Mevrkass
Journeyman
Opties
Aah okee, bedankt voor de uitleg. Ik denk dat ik dan even wacht tot er nieuwe update is en tot dan zal ik het wel zien of het weg is. Ik vraag me af of er meerdere mensen hier last van hebben, ik heb namelijk de beta versie
0 Likes
Mevrkass
Journeyman
Opties
Klopt maar tot nu toe als whatsapp met iets komt gaat het niet weg. Ik heb niet iets gezien wat er "tijdelijk" was 😬
0 Likes