Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android Auto werkt niet?

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2024 04:17 PM)
356 Weergaven
Danny Woudstra
Explorer
Opties
Goedemiddag allemaal,

Ik heb sinds kort een Opel Crossland X, en er zit android auto op. Superhandig.. Als het werkt! Heb het ook op een Opel forum gevraagd zonder resultaat. Zijn er gebruikers hier die dit probleem ook gehad hebben? Ik heb het systeem in de auto geüpdate, en mijn S22+ heeft alles updates gehad. Ook verschillende kabels geprobeerd, maar gebeurt niets! Terwijl een iPhone wel gelijk werkt. Andere Samsungs doen het ook niet. Wie is de redder in nood?
0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Gebruik je een orginele Samsung kabel hiervoor?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Danny Woudstra
Explorer
Opties
Jazeker gebruik ik die!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Danny Woudstra,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop jouw nieuwe auto! Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Soms kan de dealer een aparte update hiervoor uitvoeren. Dit hebben sommige Samsung klanten in het verleden vaker met succes gedaan.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Danny Woudstra
Explorer
Opties
Ik heb alles gedaan wat moest, maar nog doet hij niets helaas. Nieuwe updates voor auto en telefoon. Fabrieksinstellingen hersteld. Niets werkt, terwijl de oude S20 van mijn vriendin wel werkt.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Danny Woudstra,

Had je een reactie ontvangen over de foutrapport?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Danny Woudstra
Explorer
Opties
Nee, maar ik weet al wat het probleem is. Blijkbaar is mijn laad connector beschadigd, waardoor hij hem niet herkend.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Danny Woudstra,

Heb je het kunnen aanmelden voor een reparatie?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes