Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth Codec instellingen slaan niet op.

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2024 12:13 AM)
334 Weergaven
Kerberos440
First Poster
Opties
Mijn beoplay HX hoofdtelefoon kiest automatisch de bluetooth codec Qualcomm Aptx, alleen met deze codex speelt de hoofdtelefoon geen geluid meer af, alleen als SBC gebruik. Alleen slaat android mijn instellingen niet op?
0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kerberos440,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw S22 helemaal up-to-date? Probeer ook te gaan naar Instellingen ---> Info telefoon ---> Softwaregegevens ----> klik 7 keer op 'Buildnummer'. Ontwikkelaarsoptie is nu geactiveerd op jouw toestel. Ga terug naar Instellingen, helemaal onderin vind je nu Ontwikkelaarsopties ---> Bluetooth-audiocodec ----> SBC. 

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Kerberos440
First Poster
Opties
Hij wisselt dan wel naar SBC maar wisselt weer terug als ik de hoofdtelefoon opnieuw aanzet, de instelling blijft niet hangen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie  Kerberos440,

Het kan zijn dat het niet opslaan van de codec zo is ingesteld. Je kan e.v. een foutrapport hierover indienen via de Wearable app. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes