Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

slechte kwaliteit camera S10

(Onderwerp aangemaakt op: 11-12-2019 12:40 PM)
521 Weergaven
Rooverz
Navigator
Opties

Waarom is de camera van de S10 zoveel slechter als de S7????

 

Ik heb de laatste mei 2019 update geïnstalleerd met alle camera firmware upgrades. 

 

Fotos zijn nu doorgaans altijd overbelicht waardoor er bleke gezichten op staan en de foto's flets lijken. 

 

Tevens is er bizar veel ruis in foto's onder medium lichtomstandigheden en zien deze er korrelig en blokkerig uit (bv binnen, of buiten als het bewolkt is). De camera selecteert diafragma f2.4 met hoge iso en lange sluiterijd. Daarbij is de bewerkingen van de foto zeer slecht. Het is echt niet om aan te zien hoe slecht de kwaliteit is. 

 

Wij hebben de S10 gekocht omdat we dachten het beste op camera gebied te kopen. Maar de S7 presteert duidelijk heel veel beter opndoorgaans alle foto's (muv heel weinig licht foto's).

 

Samsung, wordt dit opgelost, anders gaat de S10 terug! 

231 Antwoorden
Rooverz
Navigator
Opties

Hallo @BruceH,

 

Ik weet even niet wat ik moet zeggen.... Al vele malen eerder gedeeld via de Samsung members app, dan is er herhaaldelijk vanuit Samsung gevraagd om dit weer te doen (en ook weer gedaan). En nu moet het ook nog openbaar op het forum? Wanneer is het goed? Ik ben al maanden bezig en steeds wordt er weer iets anders gevraagd....

 

Ik heb zeer duidelijke foto's, maar die zijn van mijn kinderen en naasten en die ga ik niet openbaar via een forum plaatsen. Uiteraard wil ik wel dat er wat mee wordt gedaan en wil ik meewerken. Kan ik de foto's anders ergens naartoe mailen? 

 

Daarnaast moet je alle gevraagde info via de gemaakte foto's terug kunnen halen. Of heb ik dat verkeerd? Via de galerij op mijn telefoon kan ik diafragma, sluitertijd, witbalans en de gebruikte lens terugvinden. 

 

0 Likes
Rooverz
Navigator
Opties

@BruceH,

 

Ik heb per ongeluk denk ik een oplossing gemarkeerd in dit topic. Kan dit ongedaan worden gemaakt? Het topic/probleem is uiteraard nog niet opgelost.... 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

De foto's die via Samsung Members zijn verstuurd, kan ik persoonlijk niet inzien. Heb je er wat bij vermeld? Dan kan ik dit wel laten opvragen.

 

Als het privé foto's zijn, mag je ze ook via een privébericht sturen, of als je hier geen prettig gevoel bij hebt, kun je ook proberen van een bepaal object of voorwerp foto's te maken. 

 

Die zou je dan hier of via een privébericht kunnen sturen.

rsz-846676
0 Likes
Vanquish
Navigator
Opties
Beste Bruce, ben jij nu los van de CEO dit aan het onderzoeken. Ik heb dit ook al meegemaakt met mijn Clearview cover. Dan zijn er dus meerdere afdelingen mee bezig. Dat werkt bij ons verwarrend maar ook binnen jullie organisatie. Misschien vandaar de irritatie dat we weer foto's moeten delen??
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

De CEO mail staat hier los van.

 

Als je dit hebt gedaan via de Members app, moet het te achterhalen zijn. Heb je er nog iets bij vermeld? Dan kan ik dit opvragen.

rsz-846676
0 Likes
Rooverz
Navigator
Opties

@BruceH

 

Ik heb je via een privé bericht een dropbox link gestuurd met 26 voorbeeldfotos. Wil je nog kijken of je de gemaakte oplossing van dit topic kan halen aangezien het nog niet opgelost is?

 

Bedankt! Gr Peter 

0 Likes
Vanquish
Navigator
Opties
Dat van de Cover is opgelost. Cover werkt en functioneert inderdaad NIET zoals aangeven en geadverteerd en dus mijn geld terug gekregen via Samsung. Zojuist wel via de Members app feedback en dus de fout/klacht doorgegeven over de ruis op de S10+
0 Likes
Monkie83
Apprentice
Opties

Ik heb ook een bericht gestuurd "aan de CEO" en hetzelfde antwoord gehad. Ik probeer komend weekend tijd vrij te maken om zowel via de app als hier foto's te plaatsen. 

 

nu is het ondertussen zo dat ik helaas mijn toestel heb laten vallen en het scherm moet laten repareren. @Bruce, ik laat dit bij een samsung centre doen, is het handig om dit camera probleem er meteen in mee te laten nemen of juist niet? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Monkie83, je kunt dit inderdaad aangeven bij de aanvullende opmerkingen, dan kunnen ze dit uitgebreid testen. Houd er wel rekening mee dat er kosten komen kijken bij het repareren van het scherm.

rsz-846676
0 Likes
Rooverz
Navigator
Opties

@BruceH heb je mijn privé bericht met link naar de foto's ontvangen? 

0 Likes