op 27-01-2024 11:52 AM
Ik ga mijn probleem zo bondig mogelijk beschrijven met alle details.
Ik heb een S20FE. Mijn man heeft een A53.
Voorheen had ik een abonnement bij Hollandsnieuwe. Ik zit vaak alleen in het buitenland. Met enige regelmaat had ik slecht of geen mobiel internet. Dit is niet te doen als je in je uppie aan het reizen bent. Zelfs Android auto werkt niet.
Daarom 3 maanden terug overgestapt naar Simyo omdat mijn man zelden tot nooit problemen heeft met Simyo.
Nu dus beide Simyo. En nog steeds heb ik problemen. Erger eigenlijk als voorheen. We konden onlangs op een gezamenlijke trip exact onze beide connecties vergelijken.
In heel Duitsland heb ik nergens mobiel internet. Soms zelfs helemaal geen bereik, alleen noodoproepen. Mijn man op hetzelfde moment geen problemen.
In Zwitserland heb ik dan opeens wel mobiel bereik. Maar H+ bij provider Sunrise. Mijn man op hetzelfde moment 4G+ bij Swisscom. Is dat gek of normaal?
Beide hebben we dus Simyo. Ik ben al een week via WhatsApp met Simyo aan het worstelen in een gebed zonder eind. Nu al 4 verschillende medewerkers en ze kunnen niks doen als ik niet in het buitenland zit zeggen ze.
Het lijkt mij logisch om te veronderstellen dat het aan mijn telefoon ligt. Kan het een slechte antenne zijn die in het buitenland minder ontvangt dan in Nederland?
Ik ben echt een leek op dit gebied. Heeft iemand een idee dat mij verder kan helpen?
Bij voorbaat dank.
27-01-2024 07:13 PM - bewerkt 27-01-2024 07:16 PM
10-02-2024 02:08 AM - bewerkt 10-02-2024 02:11 AM