Op mijn S10+ heb ik de Samsung HS130 in-ear oortjes aangesloten. Het lastige is dat als ik met een AR spel loop (Ingress, HPWU), dan werken... Bekijk bericht
In andere landen is de IU 3.0 reeds uitgerold (bron: youtube). De Samsung helpdesk wist via de chat niet wanneer deze in NL wordt uitgerold.
... Bekijk bericht
Mijn Samsung galaxy s9 laadt niet meer snel op. De usb poort heb ik al schoongemaakt d.m.v. tandenstoker. Hij is nog geen anderhalf jaar oud. De... Bekijk bericht
Ik heb mijn S9 een tijdje en nu staat de naam van mijn vriendin in mijn telefoon gebrand, samen met de groene whatsapp balk boven in en het... Bekijk bericht
Samsung geeft aan samen met McAfee mijn tel te beveiligen. Onder de browsers wordt Edge van Microsoft niet gemeld. Edge vindt ik prettiger browsen... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een vreemd probleem op mijn Samsung S20. Wanneer ik verbonden ben met mijn wifi dan verschijnt er na een tijdje ook het 5G icoon... Bekijk bericht
Hallo,
Mijn Galaxy S9+ is net terug van reparatie - er zit een nieuw moederbord in en het werkt weer allemaal perfect. Heb echter een... Bekijk bericht
Ik heb net Samsung pass ingesteld en dan krijg ik een bevestigingsmail in het Frans!?! Mijn toestel staat ofwel in Engels, ofwel in Nederlands.... Bekijk bericht
Op mijn computer staat het programma Microsoft outlook office voor thuisgebruik, hiermee wordt contakten, mail,taken en een agenda gebruikt.
Op... Bekijk bericht
Bij het scherm waar ook de kaarten staan zie ik steeds de gebeurtenis van een aankomende afspraak. Ik wil dat uitschakelen maar het lukt me maar... Bekijk bericht
hallo weet iemand dit?
Als ik mijn camera van mijn nieuwe samsung a51 open dan maakt hij een tikje en ook als ik hem sluit (ik heb hem... Bekijk bericht
hallo sinds gistee heb ik mijn telefoon geïnstalleerd de samsung a51. Als ik mijn camera gebruik (open) hoor ik een tikje en als ik hem sluit ook... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb inmiddels anderhalf jaar een Samsung Galaxy S10. Ik ben recentelijk verhuist, en nu werkt de wifi niet meer in mijn kamer.... Bekijk bericht
Goedemiddag,...mijn S10e, gekocht eind december 2019 in een boetiek van Orange, genereert « niet bericht geassocieerde meldtonen ». Dus met... Bekijk bericht
Beste allemaal,
Iemand enig idee wanneer de beveiligspatch van oktober word uitgerold voor de Galaxy S9 plus?
Het is nu al de 28e. En... Bekijk bericht