Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Mobiel netwerk niet beschikbaar na update android 13

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2022 12:51 PM)
5030 Weergaven
Members_rdOiUnV
First Poster
Opties

Afgelopen week heb ik op mijn Galaxy Note20 Ultra een update voor Android 13 gedraaid. Vanaf dat moment krijg ik de melding "mobiel netwerk niet beschikbaar" en kan ik dus niet bellen/ gebeld worden en geen gebruik maken van mobiel internet.

Het probleem zit niet in de simkaart, die werkt namelijk wel in een andere telefoon en omgekeerd krijg ik met geen enkele simkaart wel een netwerkverbinding op mijn telefoon. Bellen via WiFi is mogelijk, maar is natuurlijk niet erg handig voor een mobiele telefoon.

Iemand ideeën? 

0 Likes
31 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het in veilige modus ook niet werkt zou ik erover nadenken om langs een servicepunt te gaan. Het is goed mogelijk dat dit iets is wat je niet zelf kan oplossen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat dit geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Dexterrr
First Poster
Opties
Hetzelfde probleem sinds upgrade van November 2022: wel wifi, wel telefoneren, geen dataverbinding: heb network reset gedaan, 4G icoontje zichtbaar maar toch geen data. Echt super vervelend.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Dexterrr

Staat de optie Mobiele gegevens ook ingeschakeld? Ga naar Instellingen > Verbindingen > SIM-beheer > Mobiele gegevens

Groeten,

Martijn

0 Likes
-A-C-
First Poster
Opties
Ik heb ook hetzelfde probleem. Resetten helpt niet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @-A-C-, goedemorgen.

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? Staat de optie Mobiele gegevens ook ingeschakeld? Ga naar Instellingen > Verbindingen > SIM-beheer > Mobiele gegevens.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
Provo
First Poster
Opties

Goedemiddag!

Ik had dit issue ook sinds gisteren en dit ligt blijkbaar aan het feit dat de update de APN van je provider verwijderd. Als je deze op zoekt online en zelf instelt, is het mobiele netwerk terug. 

Dit kan je wijzigen via Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten. Veel succes!

Members_2BLRH03
First Poster
Opties

Bedankt voor de oplossing, bij mij doet die het weer 😊

wendylarmu
First Poster
Opties
Om gek van te worden. Inderdaad na de update
0 Likes
im311
Explorer
Opties

Wat moet er precies online op worden gezocht om dit probleem te verhelpen?

0 Likes