Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Heel vreemd onderwater geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2022 10:38 PM)
2454 Weergaven
Wenbur
Journeyman
Opties
Ik heb de laatste tijd heel veel last van een onderwater geluid echt heel erg als ik video bellen met WhatsApp en meet wie heeft hier ook last van en wat is de oplossing

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wenbur, goedemorgen.

Hoe gaat het met bellen via de normale bel-app? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de microfoon en luidspreker testen. Hoe zijn de resultaten hier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
smsng22rs
First Poster
Opties
Kijk naar de geluidsplek op je telefoon, misschien zit er iets vast of misschien is er iets geplakt waardoor er een onderwater geluid komt.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wenbur, goedemorgen.

Hoe gaat het met bellen via de normale bel-app? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de microfoon en luidspreker testen. Hoe zijn de resultaten hier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Boerie
Apprentice
Opties
Ik heb ook het onderwater geluid. Om het uur hoor ik het. Krijg geen melding in beeld. Waar kan ik dit vinden en uit zetten ???
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Boerie,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook Samsung-Members-app verschillende testen uitgevoerd en is verder jouw toestel helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Boerie
Apprentice
Opties
Ja laaste upd er op gezet
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Boerie,

En heb je via de Members-app de verschillende testen kunnen uitvoeren? Open de Members-app ---> Ondersteuningb ---> Diagnose telefoon. Laat weten of het lukt en wat het resultaat is.

Met groet,

AJay

Community Manager
0 Likes
Boerie
Apprentice
Opties
Sorry beetje laat maar na de test alles oké maar nog steets dat water geluid🙏
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Boerie, even voor de duidelijkheid, doel je misschien op een bepaalde melding die je eens in het uur lijkt te ontvangen of gaat het toch ook om de klank van het geluid tijdens het bellen? 

Groeten,

Joey

0 Likes
Boerie
Apprentice
Opties
Ja om 18:00 en soms 10:00 uur en kan het niet vinden maar krijg niks in mijn scherm te zien dus ja moeilijk te vinden of terug in fabriek instelling maar dan ben ik alles kwijt gewoon k..
0 Likes