Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 20 probleem geluid op nemen via camera app

(Onderwerp aangemaakt op: 03-07-2023 05:12 PM)
1486 Weergaven
QuickTom
Explorer
Opties
Ik ben al meer dan een jaar bezig met samsung om dit probleem op telossen maar samsung wilt mij blijkbaar niet helpen en het service centrum in utrecht roepen wel steeds dat ze contact gaan opnemen met samsung voor een oploplossing maar dat hoor ik nu ook al een paar maanden. Als ik het telefoon nummer bel van samsung zelf om in contact te komen met de voc krijg ik steeds dezelfde Surinaamse dame aan de lijn die mij in de wacht zet en mij er dan uit gooit.... dus mischien dat ik hier iemand tref die wel echt een oplossing heeft voor mij.

Alles is meerdere keren getest in de winkel heb inmiddels zo'n 6 afspraken gehad en geen fout codes of wat dan ook. Wel heb ik nog steeds het probleem wnr ik op een concert of festival sta en ik film via de camera app het geluid kraakt. Hier heb ik geen last van als ik op exact dezelfde plek via snapchat, insta, facebook, of welke andere app dan ook film. Ik heb na anderhalve jaar meerdere updates gehad de mobiel is meerdere keren geflasht. En de instellingen veranderd ook met een lege telefoon gefilmt het maakt allemaal niet uit ik denk samen met wat andere dat het moederbord gewoon niet goed is aangezien ik dit al vanaf dag 1 heb. Maarja dat moet samsung oplossen vind ik en dat doen ze niet.... dus help!
0 Likes
6 Antwoorden
QuickTom
Explorer
Opties
Allemaal gedaan zoals beschreven in het bericht.....
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @QuickTom, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat hebben mijn collega's geconstateerd bij het service punt? En heb je hierover ook al eens een foutrapport ingediend via de Members-app? Jouw telefoon stuurt dan ook een log met de gegevens van je telefoon, hierbij kan je ook een bijlage toevoegen zodat mijn collega's hier ook een beter beeld van krijgen. 

Wanneer je via één social media app een foto of video maakt zal deze niet het volledige potentieel gebruiken van de camera, de bestanden worden in zowel beeld als geluidskwaliteit verlaagt om het gegevensverbruik tijdens het delen te minimaliseren. Hoe is het geluid van je video's welke niet zijn gemaakt op een concert of festival? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
QuickTom
Explorer
Opties
Grappig dat jij het collega's noemt want ze legde mij de 4x dat ik daar was uit dat zij niks voor mij konden doen omdat ze een fout of storing die hun systeem zou moeten aangeven nodig hebben om goedkeuring van samsung te krijgen om het onderdeel of telefoon te vervangen. Met andere worden kwam dat naarmij toe over dat het service centrum een partner van samsung is net als dat dynalogic dat is. De jongen die mij daar toen hielp was heel behulpzaam hij kon ook zien dat ik al een paar keer een fout rapport met bijlagen had gestuurd dat ik vaak heb gebeld en hij ging daarop naar de afdeling manager toe waarop hij zei dat de manager de zaak overnam en dat ik naar haar een email moest sturen met daarin het hele verhaal + filmpjes van zowel de camera app als wat ik op diezelfde plek gefilmd heb met de social media apps. Hierop heb ik nooit wat gehoord dus ben de fijne klantenservice maar weer gaan bellen die dus gewoon weer ophangen of niet verstaanbaar zijn. Toevallig maandag nog gebeld 25min in de wacht gehangen die vrouw kon ineens wel direct contact leggen met de voc en die zouden mij dinsdag 4juli rond 08:00 mij op bellen. Op dat telefoontje zit ik nog steeds te wachten... (5juli 22:00)

Het geluid bij het filmen met de camera is gewoon goed tot het geluid een stuk harder is zoals harde muziek dan kraaken de bas tonen. Hier hebben alle andere apps geen last van en geven een helder een vol geluid.

Ik hoop oprecht dat er een oplossing gevonden kan worden na anderhalf jaar ellende en continue contact opzoeken met samsung die mij keer op keer aan het lijntje houden me heen en weer sturen en soms zelfs gewoon onbeschoft reageren
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ja hoor, dat zijn ook mijn collega's! Omdat de social media apps het geluid en beeld al direct comprimeren en hierbij vooraf al gebruik maken van bepaalde filters om de bestandsgrootte en kwaliteit te verlagen kan het zijn dat zij deze frequenties niet kunnen opnemen en hierdoor ook niet weergeven in tegenstelling tot de standaard camera-app.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
QuickTom
Explorer
Opties
Zou jij dan tegen je collega's willen zeggen dat zij dan ook beloftes nakomen die zij doen? Ik hoor nu al 5dagen op rij als ik de "klantenservice" dat de voc mij de volgende rond 8uur gaat terug bellen... anyways

Het fout rapport heb ik al wel eens ingediend met meerdere bestanden erbij hier heb ik nooit iets op terug gehoord de laatste keer dat ik bij het service centrum was kon de jonge die mij hielp dat ook zien dat ik die optie ook al gehad heb en dat daar niks mee is gedaan.

Ik zal het morgen nogmaals proberen.
Wat is de gemiddelde doorloop tijd voor ik hier wat over hoor of daar idd een oplossing voor is in de vorm van een update?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit is voor ons ook afwachten, hier hebben wij verder geen inzicht in. Via de Members-app kan je wel eerder ingediende foutrapporten en/of suggesties inzien. Wellicht dat Google Lens je hierbij in de tussentijd kan helpen 😇

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes