op 03-07-2023 05:12 PM
op 03-07-2023 07:12 PM
op 05-07-2023 03:09 PM
Hi @QuickTom, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat hebben mijn collega's geconstateerd bij het service punt? En heb je hierover ook al eens een foutrapport ingediend via de Members-app? Jouw telefoon stuurt dan ook een log met de gegevens van je telefoon, hierbij kan je ook een bijlage toevoegen zodat mijn collega's hier ook een beter beeld van krijgen.
Wanneer je via één social media app een foto of video maakt zal deze niet het volledige potentieel gebruiken van de camera, de bestanden worden in zowel beeld als geluidskwaliteit verlaagt om het gegevensverbruik tijdens het delen te minimaliseren. Hoe is het geluid van je video's welke niet zijn gemaakt op een concert of festival?
Groeten,
Martijn
op 05-07-2023 10:33 PM
op 06-07-2023 01:39 PM
Ja hoor, dat zijn ook mijn collega's! Omdat de social media apps het geluid en beeld al direct comprimeren en hierbij vooraf al gebruik maken van bepaalde filters om de bestandsgrootte en kwaliteit te verlagen kan het zijn dat zij deze frequenties niet kunnen opnemen en hierdoor ook niet weergeven in tegenstelling tot de standaard camera-app.
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Groeten,
Martijn
op 06-07-2023 10:21 PM
op 07-07-2023 11:36 AM