Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Go to solution Solved

Ongeloof over samenwerking met Dynafix

(Topic created on: 27-08-2021 07:39 AM)
2698 Views
Frank_O
Explorer
Options

Ik wil hier toch even mijn verbazing uiten over hoe het kan dat Samsung samenwerkt met een bedrijf als Dynafix.

Mijn Note 10 had het probleem dat er vocht/vuil gedetecteerd werd in de USB/opladerpoort. Dit betekent dat je geen snoertje meer kunt aansluiten. Lange leve het draadloos opladen, maar ik maak dagelijks gebruik van Android Auto en wilde dus graag weer de mogelijkheid  om de telefoon bedraad aan de auto aan te sluiten.

Na drogen en schoonmaken deed de telefoon het weer een aantal keer, maar heeft het uiteindelijk opgegeven.

Dus met vol vertrouwen in Samsung hun reparatieservice ingeschakeld. € 25,- betaald (krijg ik die nog terug?) voor 1-dags service. Telefoon werd dezelfde avond opgehaald maar helaas niet een dag later terug gebracht. Melding: wachten op onderdelen, Backcover. Kan me voorstellen dat deze beschadigd is na het openen, laten we een dagje wachten. De volgende dag zie ik tot mijn verbazing dat ze wachten op: Batterij, moederbord, camera en display!! Met andere woorden, er heeft iemand aangezeten die er geen verstand van heeft of ze claimen naar Samsung wat extra om wat extra onkosten te kunnen declareren. En toen ging ik eens googelen naar Dynafix....

Dus gebeld naar wat de status is, om te horen dat mijn telefoon niet te repareren is. Met de opmerking tussen neus en lippen door dat de reparatie te lang duurde. Met andere woorden, duurt te lang en het is niet rendabel en dus zoekt Samsung het zelf maar uit. 

Vanmorgen zie ik via de track en trace link staan: Het toestel is onderweg naar u!

Nu blijk je de reparatie op 2 manieren te kunnen volgen (zie onderstaande 2 links) en bij de reparatiestatus staat: Reparatie doorgegeven voor credit of omruiling door fabrikant en Reparatie afgebroken.

Wat ik lees is dat ik een aanbieding krijg voor omruiling of credit van mijn telefoon, ben erg benieuwd hoelang dit gaat duren. (heb niet voor niets voor een 1-dag service gekozen omdat ik mijn telefoon dagelijks voor mijn werk nodig heb)

Mijn vraag die overblijft 2-delig: weet iemand wat voor een aanbod ik als credit voor het aankoopbedrag kan verwachten en kan ik mijn € 25,- voor de 1-dags service terug krijgen?

Mocht er iemand meelezen, het RMA nr: iRMADRSA17259034

En hierbij de links naar 2 verschillende track&trace sites om de reparatie te volgen maar die niet hetzelfde aangeven?! https://repair.dynafix.com/track/order/track https://www.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx

1 Solution

Accepted Solutions
Solution
Frank_O
Explorer
Options

@MartijnK , bedankt voor je reactie. Ik heb gisterenmiddag een reactie van de klantenservice gekregen dat het was gelukt om de omruiling in gang te zetten en dat ik nu op een bericht van Dynalogic moet wachten voor de levering

View solution in context

32 REPLIES 32
Verf
First Poster
Options
Dynafix, wat een tent, lees trustpilot maar,alleen maar ellende.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

Hi @Frank_O, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community! Het is natuurlijk niet fijn als je telefoon het niet goed meer doet. Wanneer na onderzoek blijkt dat het toestel niet meer te herstellen is zal deze worden omgeruild. Mijn collega's van de omruilservice zullen je met 5-10 werkdagen een voorstel doen voor een omruiling, dit ontvang je per e-mail. De communicatie met mijn collega's van de omruil service verloopt enkel via de e-mail.

Wat de kosten aangaat voor de expresservice, stuur mij een privéberichtje. En als hierbij een foto meestuurt van het betaalbewijs (iRMA-nummer dient leesbaar te zijn) gaan we de 25€ terug betalen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Frank_O
Explorer
Options

Hoi Martijn,

Bedankt ik zal je zo een berichtje sturen. Fijn dat Samsung zelf nog wel een beetje klantgericht is. (ook prima contact met jullie klantenservice gehad)  

De samenwerking met Dynafix is alleen geen reclame voor jullie.

Mvg Frank

0 Likes
Frank_O
Explorer
Options

Zojuist heb ik ook een mooi aanbod gekregen voor een andere telefoon. Dus de service vanuit Samsung zelf is prima.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

Dit vinden wij natuurlijk erg fijn om te lezen. Wij wensen je alvast heel veel gebruiksplezier toe met je nieuwe telefoon!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Frank_O
Explorer
Options

Bedankt, ik kan alleen nog niet helemaal juichen. Ik kreeg namelijk onderstaand bericht. 

Je bevestiging en order zijn in goede orde ontvangen.  Omdat je huidige toestel een non-Benelux model betreft kunnen wij deze momenteel niet verwerken in ons systeem.  Zodra wij dit verwerkt hebben ontvang je een bevestiging per mail. 

Moet nu dus nog even wachten. (telefoon via mobiel.nl aangeschaft overigens)

0 Likes
Frank_O
Explorer
Options

@MartijnK , misschien kun jij mij helpen, want via de mail krijg ik vanuit de service geen reactie namelijk

Via welke weg kan ik de status van de levering van het vervangende toestel opvragen? Nu heb ik alleen de melding dat mijn toestel momenteel niet verwerkt kan worden. Alleen is 'momenteel' een beetje een ruim begrip en anders moet ik naar een andere telefoon gaan kijken.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

Ik zal bij mijn collega's navragen wat de status is. Over het algemeen duurt het ongeveer 5-10 werkdagen nadat je akkoord bent gegaan met het voorstel.

Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Solution
Frank_O
Explorer
Options

@MartijnK , bedankt voor je reactie. Ik heb gisterenmiddag een reactie van de klantenservice gekregen dat het was gelukt om de omruiling in gang te zetten en dat ik nu op een bericht van Dynalogic moet wachten voor de levering