Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Na security update december 2021 werkt sim / mobile data niet meer Wifi wel nog

(Onderwerp aangemaakt op: 16-01-2022 09:58 PM)
987 Weergaven
Members_SRHhMPH
First Poster
Opties

Ik kreeg tijdens mijn vakantie met een vreemde issue te maken. Na de laatste security update blijft mijn mobile network unavailable. In eerste instantie schreef ik het toe aan dat er daadwerkelijk geen dekking was. Maar dat was niet zo want dezelfde simkaart werkte ook in het buitenland gewoon in een ander telefoon.

Als ik handmatig een netwerk aanbieder wil kiezen krijg ik alleen een error. het lijkt net alsof er iets is disabled mbt. tot de verbinding. Ik heb alle mogelijke dingen al geprobeerd t/m factory reset. Nog steeds blijft het hetzelfde. Bij de tests in de Samsung Members app krijg ik helaas te zien dat alles correct werkt.

Wat kan ik doen? Ik zag iets over downgraden van de Android versie echter lijkt mij dat een beetje risky. Heeft iemand een idee?

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Probeer dit eens:

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Members_SRHhMPH
First Poster
Opties

Gedaan, helaas nog dezelfde status. Alleen de Wifi werd disconnecteerd natuurlijk :winking-face: En bellen over data staat aan zoals het standaard aangaat.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je de simkaart al eens eruit gehaald > toestel herstart > sim er weer in?

Werkt de simkaart wel in een ander toestel?
Werkt een andere simkaart wel in jouw toestel?

Heb je je provider al gebeld?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Dash786
Explorer
Opties
Vraag een nieuwe simkaart aan bij je provider. Ik had het zelfde, met s20fe. Dat mijn netwerk uitviel, wifi ging niet. Na een nieuwe simkaart, was dit opgelost.
0 Likes