op 27-07-2021 12:43 PM
op 07-12-2021 02:37 PM
Martijn,
Veel dank, ik begrijp dit ook wel, maar is er geen mogelijkheid dit in te voegen via een Exel file?
Kan u eens aanvragen of ze bij het gewicht in de health app geen buikomtrek kunnen toevoegen, ik doe dit nu in Exel , zou plezierig zijn moest dat in een aap van Samsung kunnen
veel dank en vriendelijke groet,
Walter
op 09-12-2021 03:19 PM
op 10-12-2021 08:49 AM
Dag Martijn,
bedankt voor je bericht, kan ik privé wat sturen, er zitten persoonlijke voorbeelden bij.
Met dank,
Walter
op 10-12-2021 08:57 AM
Ik zou dan willen vragen om de gegevens te verwijderen of aan te passen en deze alsnog in het openbare topic te plaatsen. Via een privébericht kan je me geen bijlagen toesturen.
Ook mijn collega's van de R&D afdeling zullen dan een link naar het topic krijgen zodat ze hier een goed beeld van krijgen.
Groeten,
Martijn
op 10-12-2021 05:39 PM
Beste,
Indien mogelijk om in de Samsung Health.
1° Onder lichaamssamenstelling een toevoegingmogelijkheid voor de buikomtrek. Zoals voor het gewicht, zodat men die kan invullen, grafieken zien en exporteren zoals bij het gewicht en hartslag.
Ik doe dit nu in exel en maak grafiek voor cardioloog, die vraagt altijd achter bloedruk, hartslag, buikomtrek en gewicht.
2° Ik heb nu al mijn bloedrukken enz.. in Exel staan, kan dit niet ingetrokken worden in jullie systeem
Jullie cijfers in Exell bestand uitvoeren zou ook lukken, dan copieer ik ze wel naar mijn blad
Ik ben begonnen één voor één in voegen, maar grote probleem is, als ik een veld invul voor
het jaar 2018 en ok zeg, springt hij terug naar vandaag, moet iedere keer volledig naar 2018, probeer dit eens , niet te doen. Moest dit op de datum blijven staan dat ik invoeg , na ok , voor een nieuwe input, moet ik maar één dag verder gaan. Dit is te doen.
Zo zou ik al mijn uitslagen zien in jullie app,
Met vriendelijke groeten, en veel dank.
op 13-12-2021 08:05 AM
Hi @zitaflor, goedemorgen.
Dankjewel voor je omschrijving en suggestie. Ik ga dit doorzetten naar onze R&D afdeling, hier zullen ze gaan kijken of dit een toevoeging is voor onze Samsung Health app. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.
Houd er wel rekening mee dat de informatie en de metingen van de Watch niet geschikt zijn voor medische doeleinden.
Groeten,
Martijn