op 04-03-2023 07:53 PM - laatst bewerkt op 09-03-2023 12:40 PM door MartijnK
Beste,
op 23-02-2023 kocht ik een Samsung A53 / 128Gb Awesome Black in een winkel.
Toen ik deze wilde registeren zag dat er een cashback op stond van 50€.
Ik vulde de gegevens in :
IMEI 1: gekend
IMEI 2 : gekend
Serienummer : gekend
Aankoop : 23-02-2023
Aankoopfactuur : in bezit
Alles prima maar nu wilde men ook een foto van de doos !
Maar die heeft mijn man *!"*~ reeds weggegooid en met de papierophaling meegegeven !
Help ! Kan u me helpen want nu kan ik precies geen cashback meer krijgen van die 50 euro
en dat is gezien onze financiële toestand toch veel geld.
De verkoper heeft ons niet gezegd dat er een cashback op stond en ook niet gezegd dat we de
doos zeker niet mochten weggooien !
Help , wat nu ?
Marina
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-03-2023 09:45 AM
Hi @Members_MPyLAjT, geodemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Het is natuurlijk niet fijn wanneer je niet kan deelnemen aan een promotie. Om deel te nemen aan de promotie(https://bit.ly/3DTHvHc) kan je je registreren via onze website en dien je te voldoen aan de gestelde voorwaarden.
Je kunt deze teruglezen door op de "Bijzondere Voorwaarden" te klikken van de promotiepagina.
Wij kunnen hier helaas geen uitzondering in maken. Ondanks het mislopen hiervan wens ik je uiteraard wel veel gebruiksplezier toe met je nieuwe telefoon!
Groeten,
Martijn
op 05-03-2023 09:15 AM
op 05-03-2023 10:18 AM
Goedemorgen @Members_MPyLAjT ,
Ik kan deze promotie niet terugvinden. Waar heb je deze telefoon gekocht?
op 07-03-2023 09:45 AM
Hi @Members_MPyLAjT, geodemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Het is natuurlijk niet fijn wanneer je niet kan deelnemen aan een promotie. Om deel te nemen aan de promotie(https://bit.ly/3DTHvHc) kan je je registreren via onze website en dien je te voldoen aan de gestelde voorwaarden.
Je kunt deze teruglezen door op de "Bijzondere Voorwaarden" te klikken van de promotiepagina.
Wij kunnen hier helaas geen uitzondering in maken. Ondanks het mislopen hiervan wens ik je uiteraard wel veel gebruiksplezier toe met je nieuwe telefoon!
Groeten,
Martijn