Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A55 stappenteller werkt niet goed.

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2025 05:58 PM)
106 Weergaven
Members_tUJ4hJk
Apprentice
Opties

De stappenteller op mijn A55 functioneert niet goed. Soms doet hij het wel, maar ook regelmatig niet.

Ik heb het toestel al een keer volledig afgesloten en opnieuw opgestart. Ook heb ik de Gegevens gewist in de Health-app.

Kan iemand me vertellen waarom de Samsung A55 niet goed functioneert

6 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Zwaai een paar keer hevig met toestel in de hand en hij doet hetzelfde, reeds jaren een "telling" probleem
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_tUJ4hJk,

Bedankt voor het delen van jouw feedback hierover. Ik ga je verder helpen. Heb je geprobeerd het cachegeheugen van jouw gehele A55 te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_tUJ4hJk
Apprentice
Opties

Alle video's bekeken, maar hij komt niet in de recovery-mode....

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_tUJ4hJk,

Het kan soms helpen om jouw A55 eerst te verbinden aan een laptop/pc en dan de instructies op te volgen. Ben je in de mogelijkheid om dit uit te proberen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_tUJ4hJk
Apprentice
Opties

Klopt dit heb ik ook gedaan, ook nog met een andere kabel geprobeerd. Soms langer gewacht, soms al gelijk bij Samsung logo, dan weer gewacht op android logo, soms met Aan/Uit knop eerst loslaten, of allebei tegelijk, soms met een vinger op de Home-plek. Ik heb alle combi's meerdere malen geprobeerd, zonder in de recovery-menu te komen

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de informatie Members_tUJ4hJk,

Heb je ook geprobeerd de Health-app te verwijderen om het dan weer opnieuw te installeren?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes