Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Toevoegen van gegevens in Samsung Health

(Onderwerp aangemaakt op: 27-07-2021 12:43 PM)
3013 Weergaven
60something
Explorer
Opties
Beste Members,
Ik heb een Samsung Galaxy A52 5G smartphone.
Tot vorige week kon ik nog zelf extra info toevoegen op de Samsung Health app. Wat ook logisch is, toch? Want wanneer bvb mijn gekoppelde smartwatch moet opladen, draag ik mijn oude Huawei sporthorloge (dat ik niet kan koppelen). Die gegevens wil ik dan graag overzetten/inbrengen in de SH app maar dat lukt dus plots niet meer?? Het gaat in mijn geval vooral over het aantal stappen dat ik gezet heb.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt 🙂 and have a yabba-dabba-do time 😉

15 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag,  

Hoe deed je normaal deze gegevens invoeren?  handmatig of via een app?

Welke Huawei watch is het?

60something
Explorer
Opties
Dat ging vroeger via een app, "Gezondheid" dacht ik of Huawei Health. Ik snap gewoon niet dat ik via de Samsung app handmatig niets kan invoeren/toevoegen? Een actie inplannen kan wel, maar een 'gedane' inspanning kan niet toegevoegd worden.
Alvast bedankt voor je reactie 😀
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Er hangen challenges vast aan bijvoorbeeld het aantal stappen dat je zet. Als je deze handmatig in kan voeren win je natuurlijk wel heel makkelijk 😜

De beide apps zijn niet direct met elkaar te verbinden. Je kunt wel de app health sync gebruiken. : gebruiken https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.appyhapps.healthsync&hl=nl&gl=US

Deze app heb ik zelf ook een tijdje gebruikt en werkte toen prima!

60something
Explorer
Opties
Probeer ik dan eens, dankjewel 😃 en neen hoor, ik wou niet 'foefelen' 😉 🤪
Groetjes!
Gunny1
Explorer
Opties
😂😂
0 Likes
zitaflor
Explorer
Opties

Ik heb geprobeerd met die app health sync al mijn gegeven die op de app van huawei staan naar mijn samsung health in te voegen, niet gelukt.  Voornaamst was voor mij anderhalf jaar gegevens die belangrijk zijn voor mijn gezondheid te kopiëren naar de samsung, zoals , gewicht, hartslag,  .

Daarbij heb ik Exel bladen met gegevens in om ook naar die samsung te krijgen van bloeddruk, en hartslag en gewicht.

Ik heb het al aan Samsung gevraagd, maar geen reactie, ook om een kolom toe te voegen bij het gewicht van de buikomtrek.

Ik ben begonnen met gewicht toe te voegen, is niet te doen, na één datum en gegevens, springt hij terug naar vandaag, dus scrollen maar, ben er mee gestopt

Ik hoop dat er iemand raad weet, of dat Samsung eens wat wil doen voor hun klanten.

60something
Explorer
Opties
Oei, dat vind ik heel jammer voor je, zeker wanneer dat zo belangrijk voor je is! Helaas kan ik je hier ook niet mee verder helpen, ik ben een absolute 'kneus' op dat punt 🤦‍♀️ Je hebt trouwens gelijk wanneer je zegt dat Samsung wat meer zou mogen doen ... zo krijg je bvb ook alleen maar automatisch smiley's te zien wanneer je Engels (UK) gebruikt/instelt, hoe belachelijk is dat? In ieder geval veel succes gewenst en laat ons hopen dat hulp onderweg is 🤞🤞
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Natuurlijk doen wij ons best voor al onze klanten! Het is echter niet mogelijk om de data van jouw vorige gezondheid-app over te zetten naar Samsung Health. 

Uiteraard zitten wij ook niet stil en blijven we ons bezig houden met het verbeteren van de gebruikerservaring en zal er regelmatig een update volgen.

Mocht je onze hulp nodig hebben of wat willen weten, stuur ons dan gerust een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
60something
Explorer
Opties
Dankjewel hiervoor en dat waardeer ik ook hoor 🙂
0 Likes