Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A 53 mobiele gegevens valt weg

(Onderwerp aangemaakt op: 09-02-2023 07:32 AM)
145 Weergaven
Honon
First Poster
Opties

Ik heb pas een nieuwe A 53 5G gekocht maar kan zeggen dat ik alles behalve tevreden ben over dit toestel. Mijn mobiele gegevens vallen geregeld weg voor onbepaalde tijd. Ik heb regelmatig met iemand met dezelfde provider ( proximus  ) testen uitgevoerd om te zien of het niet aan het bereik lag maar dit was duidelijk niet het geval. Ik heb alles al geprobeerd ( geforceerde reset, internet reset,....) maar niets lost het probleem op. Ik ben nu al 25 jaar trouwe klant bij Samsung maar dit stelt mij toch DIEP TELLEUR !!!

0 Likes
4 Antwoorden
BR74
Explorer
Opties
Opsturen. Winkel waar ge hem kocht.
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Wat zijn je instellingen voor je mobiel netwerk?
0 Likes
Honon
First Poster
Opties
Waar vind ik dat? 5G,LTE,... Alles aan. Bellen via 4G SIM 1 aan. Netwerk operator automatisch. En voor de rest ken ik er niet veel van
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes