Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A32 5G HDMI

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2023 07:24 PM)
463 Weergaven
volhouden
First Poster
Opties
Ik heb reeds 2 kabels usb-C naar hdmi gekocht, maar het lukt me niet om mijn smartphone met mijn tv te koppelen. Het is voor een weekendhuis, waar geen wifi is. Maw met een chromecast ben ik niets. Is de usb c poort van een samsung A32 wel in staat om een video uit bv telenet tv te streamen? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @volhouden ,

Wat je wilt is niet mogelijk. Met USB kun je geen streamingdiensten naar je televisie streamen, want via USB kan je televisie alleen bestanden van je telefoon tonen die er als losse bestanden opstaan.
Dat betekent dat je eigen films en video’s kunt bekijken, maar geen 
films en series van streaming diensten, ook niet als deze offline zijn gedownload.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @volhouden ,

Wat je wilt is niet mogelijk. Met USB kun je geen streamingdiensten naar je televisie streamen, want via USB kan je televisie alleen bestanden van je telefoon tonen die er als losse bestanden opstaan.
Dat betekent dat je eigen films en video’s kunt bekijken, maar geen 
films en series van streaming diensten, ook niet als deze offline zijn gedownload.

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

@volhouden 

Het is niet mogelijk om via de USB poort een koppeling te maken met een TV om het beeld van je telefoon weer te geven op je TV. Met een internetverbinding kan je dit wel oplossen in combinatie met een Chromecast of Firestick. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200