op 28-04-2023 08:13 AM
Hallo, ik kan niet meer aan mijn gegevens nadat er iets mijn Samsung A52 is gevallen. Het scherm is intern gebarsten en blijft zwart.
Ik heb een multiport adapter aangekocht om de gsm te bedienen via hdmi, zoals hier voorgesteld wordt: https://www.samsung.com/be/support/mobile-devices/mijn-scherm-is-kapot-en-het-touchscreen-werkt-niet...
Er komt helaas geen beeld op mijn tv. Waarom wordt het beeld van de gsm niet weergegeven via hdmi?
Andere oplossingen voor datarecup zijn helaas niet mogelijk: Samsung Switch vraagt om de ontgrendelcode in te geven op de gsm, maar dat lukt niet met een kapot scherm en een Samsung account was nog niet ingesteld.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-05-2023 03:57 PM
Hi @filipchr84, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. De mogelijkheid om je telefoon te bedienen via de een multiport adapter worden helaas niet ondersteund door jouw telefoon. Omdat je aangeeft dat er geen Samsung account was ingesteld zal een back-up maken op afstand hier in ook geen oplossing bieden en vrees ik dat je de gegevens kwijt bent.
Wellicht dat een bezoek aan één van onze service punten je hierbij nog kan helpen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2SodjO5
Groeten,
Martijn
op 01-05-2023 03:57 PM
Hi @filipchr84, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. De mogelijkheid om je telefoon te bedienen via de een multiport adapter worden helaas niet ondersteund door jouw telefoon. Omdat je aangeeft dat er geen Samsung account was ingesteld zal een back-up maken op afstand hier in ook geen oplossing bieden en vrees ik dat je de gegevens kwijt bent.
Wellicht dat een bezoek aan één van onze service punten je hierbij nog kan helpen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2SodjO5
Groeten,
Martijn
op 23-09-2024 08:50 AM
Ik loop precies tegen hetzelfde aan. Heb ook een HDMI adapter gekocht op advies van de aangeboden oplossingen. Ik krijg geen verbinding met mijn laptop, ook niet met mijn Philips tv. Met mijn Samsung tv maakt hij wel verbinding maar krijg ik weer dat ik op mijn toestel akkoord moet geven. En dat is nou precies wat niet kan als je beeld stuk is. Ik heb trouwens een Flip 4 en begreep van de medewerkers bij de Samsung repair centre dat dit gewoon zou moeten werken?
Enig idee wat ik fout doe en het wel aan de praat kan krijgen?
groetjes Priscilla
op 24-09-2024 11:42 AM
Hallo @Members_fHyffiq,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer jouw adapter ook een USB poort heeft, kan je een muis en e.v. een keyboard erop aansluiten. Met een beetje gokken kan je de akkoord geven. Zo had ik het zelf gedaan toen het beeldscherm van 1 van mijn toestellen stuk was gegaan. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 04-10-2024 11:00 AM
Hoi Ajay,
Werkt dat toetsenbord of muis dan op je telefoon op op de tv?
Ik zal eens om me heen vragen of iemand een muis of toetsenbord heeft met draad, want draadloos zal wel weer eerst ingesteld moeten worden dan, neem ik aan.
Thx voor het reageren!!
groetjes Priscilla
op 07-10-2024 12:06 PM
Hi @Members_fHyffiq, in dat geval kun je de telefoon (die je dan ziet op de tv) bedienen met de bedrade muis. Houd je ons op de hoogte? Veel succes!