Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Donker scherm.

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2024 04:29 AM)
138 Weergaven
ChrisDM
Pioneer
Opties
Beste. Als ik mijn Samsung A34 5g opstart krijg ik een donker scherm als ik mijn code moet ingegeven. De cijfers zijn dan lichtgrijs op een zwarte achtergrond. Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen aub? Met vriendelijke groet.
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ChrisDM,

Bedankt voor jouw bericht. Zie e.v. de onderstaande link voor de mogelijke oorzaken en waar je ze het kan vinden in de instellingen. Ik vermoed zelf een instellingen bij Digitaal welzijn en ouderlijk toezicht. Stuur me gerust weer een bericht of het is gelukt.

https://bit.ly/3Vw30qA

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
ChrisDM
Pioneer
Opties
Beste Ajay. Dank u wel voor de support. Na lang zoeken blijkt dat het probleem gezocht moest worden bij "achtergrond en stijl". Alvast prettige feestdagen gewenst! Groeten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ChrisDM,

Bedankt voor jouw bericht. Zie e.v. de onderstaande link voor de mogelijke oorzaken en waar je ze het kan vinden in de instellingen. Ik vermoed zelf een instellingen bij Digitaal welzijn en ouderlijk toezicht. Stuur me gerust weer een bericht of het is gelukt.

https://bit.ly/3Vw30qA

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
ChrisDM
Pioneer
Opties
Beste Ajay. Dank u wel voor de support. Na lang zoeken blijkt dat het probleem gezocht moest worden bij "achtergrond en stijl". Alvast prettige feestdagen gewenst! Groeten.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen ChrisDM,

Nog de beste wensen, bedankt voor het doorgeven van de oplossing en ik wens je nog veel plezier met jouw A34 5G. Stuur mij gerust weer een bericht wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager