Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

De update van 7.0

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
156 Weergaven
marie-fleur
First Poster
Opties
Ik dacht dat met de nieuwe update er niet echt iets ging veranderen maar samsung wat is dit 
Sommige pictogrammen van mijn apps zijn verandert die app zoekbalk staat ondereen laten ik gewoon zeggen ik vindt dit afschuwelijk lelijk en wil terug mijn oude scherm hebben. En misschien denken jullie er anders over maar hoe mijn scherm er nu uit ziet vindt ik ni mooi en tips om terug mijn oude scherm te hebben zou geweldig zijn.

image

image

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @marie-fleur ,

De zoekbalk is na feedback van de gebruikers permanent naar onderen verplaatst. Het enige wat je eraan kunt doen is ook feedback achterlaten via de Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marie-fleur,

That is a good question! I will help you further. The update is expected for this month. See for the latest update list in the Samsung Members-app. Open de app ---> Clik on the mégaphone icon on the top right ---> One UI 7 upgrade Android 15. Here you can see the updatet list.

Feel free to let me know when you have further questions. 

With kind regards,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @marie-fleur ,

De zoekbalk is na feedback van de gebruikers permanent naar onderen verplaatst. Het enige wat je eraan kunt doen is ook feedback achterlaten via de Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
daimen83
First Poster
Opties
How to get one ui 7 update on samsug a 14 5g
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marie-fleur,

That is a good question! I will help you further. The update is expected for this month. See for the latest update list in the Samsung Members-app. Open de app ---> Clik on the mégaphone icon on the top right ---> One UI 7 upgrade Android 15. Here you can see the updatet list.

Feel free to let me know when you have further questions. 

With kind regards,

Ajay

Community Manager
0 Likes