Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung a50 bluetooth problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 07-08-2019 10:06 PM)
13580 Weergaven
ChelseaJanssen
Student
Opties

Ik heb een samsung galaxy a50 en ik ben net terug van vakantie en nu doet de verbinding met mijn auto het niet meer. Hij verbreekt de hele tijd de verbinding en dan doet hij het niet meer. Om heb mijn samsung galaxy 9+ ook geprobeerd en die doet het wel gewoon. Ik heb de verbinding instellingen al gereset, de cache gewist, de bluetooth connectie gewist en opnieuw ingesteld en het werkt nog niet. Is er nog iets wat ik kan doen?

Spring naar oplossing
57 Antwoorden
okkie1969
Apprentice
Opties
Ik zal het overwegen Bruce. De wifi verbinding van de auto heeft geen wachtwoord. En al mijn andere wifi verbindingen doen het perfect (thuis, bij mijn ouders, bij mijn zus en zwager enzovoort)...
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hiermee worden ook de Bluetooth instellingen en gekoppelde apparaten gewist. Je kunt eens kijken of je wel met andere Bluetooth apparaten kunt verbinden.

Let me know 👍

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
okkie1969
Apprentice
Opties

Hey Bruce,

Weet je hoe het me gelukt is? Door 3 updates te verwijderen:

- Android Auto Google Maps, Media & Messaging

- Android System WebView

Beiden zijn van Google LLC

- Begeleidende app voor jouw telefoon - Koppelen me...

Van Microsoft Corporation

Als je deze updates verwijderd, kan je weer perfect koppelen met de telefoon carkit van jouw auto.

Ik ben er super blij mee dat ik dit heb uitgezocht en dat het werkt voor mijn Samsung Galaxy A50.

Bruce, er is geen reparatie voor nodig.

BruceH
Community Manager
Opties

Dat scheelt weer, top! Goed werk @okkie1969 😉

rsz-846676
0 Likes
Krystle1
First Poster
Opties

Hoi, ik heb nu hetzelfde probleem bij mijn A50 maar hoe verwijder je die updates? Hoor het graag. Alvast bedankt! Gr.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Krystle1,

Over welke updates heb je het precies?

rsz-846676
0 Likes
Krystle1
First Poster
Opties
Hi BruceH, heb inmiddels de updates voor de apps weer terug gezet naar fabrieksinstellingen. helaas werkt de verbinding via Bluetooth met mn auto nog steeds niet goed. eerst werkte deze altijd wel dus ik snap er niks van. wil weer spotify kunnen luisteren in mn auto. hopelijk kun je me helpen.

gr. krystle
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je het toestel hebt gereset en het werkt nog niet, dan kun je het eens in de Veilige Modus proberen.

Reset wel eerst de netwerkinstellingen en verwijder alle gekoppelde apparaten uit het systeem van je auto.

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes