Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen 2 apps na software update

(Onderwerp aangemaakt op: 05-03-2025 08:55 AM)
256 Weergaven
Michje1985
Apprentice
Opties
Goedemorgen,
Sinds de nieuwe update ervaar ik problemen met mijn (rabo)bank app én meditation moment.
In het begin van de dag doet hij gewoon openen.
Echter als ik diverse andere dingen heb gedaan, willen beide apps niet meer openen.
Ondanks dat ik alle tabbladen en cache heb verwijderd. 
Wanneer ik dan m'n toestel opnieuw opstart kom ik er wel weer in.
Heb al via chat contact gehad met Rabo en meditation moment. Er zijn geen storingen bekend. Dit is ook pas ontstaan na de nieuwe update.

Contact gehad met Samsung. Veilige modus opstarten, gegevens verwijderen en regulier opstarten heeft geen effect gehad voor de langere termijn. Moet echt 2x per dag minimaal m'n telefoon opstarten om dit op te lossen.

Terugzetten naar fabrieksinstellingen zetten gaat me te ver, omdat alle andere apps geen issues hebben.

Heeft iemand nog een idee ? Heb samsung galaxy a54
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dan denk ik toch dat je een goede backup moet maken en dan de fabrieksinstellingen moet terug zetten. Let op bij het herstel van de backup dat je de instellingen en apps niet terug zet, alleen je foto's en video's en contacten. De apps zelf handmatig 1 voor 1 weer installeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Michje1985 , heb je de apps al eens compleet verwijderd? Daarna toestel herstarten en opnieuw installeren.

Michje1985
Apprentice
Opties
Yes ook allemaal al geprobeerd. Heb ze denk ik al 3x volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas geen succes
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dan denk ik toch dat je een goede backup moet maken en dan de fabrieksinstellingen moet terug zetten. Let op bij het herstel van de backup dat je de instellingen en apps niet terug zet, alleen je foto's en video's en contacten. De apps zelf handmatig 1 voor 1 weer installeren.

Michje1985
Apprentice
Opties
Dank dan kijk ik of ik dat de moeite waard vind. Ben beetje klaar mee dat wanneer er een update gebeurt ik uren bezig ben iets terug te zetten.. probeer voorlopig dat ik hem even opnieuw opstart wanneer hij het niet wil doen. Dan ben ik amper 2 min bezig. Toch bedankt voor de feedback
0 Likes