Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A35 nutteloos in de zon.

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2025 05:03 PM)
207 Weergaven
Remco-1080
Student
Opties
Ik heb nu een paar maanden een Samsung A35 maar moet zeggen dat ze dramatisch zijn bij warm weer in de zon.
Omdat deze modellen snel warm worden schroeft die de helderheid snel terug waardoor je vrijwel niks meer ziet.
Op internet ook veel problemen te lezen met overheating door de gebruikte chip.
Zullen ze wel niet met een update kunnen oplossen.
0 Likes
9 Antwoorden
Rick1988
Pioneer
Opties
Gewoon een Ultra kopen, dan ben je van al je problemen af.
0 Likes
xjbx
Helping Hand
Opties

@Rick1988 lekker kort door de bocht met, gewoon een Ultra kopen. Niet iedereen heeft hier het geld voor of voor over om één te kopen. 

xjbx
Helping Hand
Opties

@Remco-1080 dat is minder om te horen, dat hij erg snel warm word bij gebruik in de zon. Ik weet niet of dit op te lossen is met een update, maar je zou eens je telefoon zonder hoesje kunnen gebruiken in de zon. Op die manier kan hij zijn warmte wat beter kwijt. Als dit dan beter werkt, dan zou je kunnen kijken voor een hoesje die makkelijker warmte doorlaat. 

Rick1988
Pioneer
Opties
Klopt, is een beetje kort door de bocht. Maar wat je betaald voor een A35 valt reuze mee en daar kan je niet allerlei specs voor verwachten. De Ultra is de eerste telefoon die ik ooit heb gehad waarmee ik vol in de zon het scherm goed kan zien. De normale S versie zal dit uiteraard ook hebben.
0 Likes
xjbx
Helping Hand
Opties

Daar ben ik het volledig met je eens. Bij een goedkopere telefoons kan je niet het zelfde verwachten als bij een duurdere. Maar als er word aangegeven dat hij erg snel warm word als je in de zon zit zou eigenlijk niet uit moeten maken, ook al is het een goedkopere telefoon.

Rick1988
Pioneer
Opties
Ik had hiervoor een A54, werd super heet als je deze met Android auto gebruikte en je zag niets meer in de volle zon. Zou dus van de a35 niet verwachten dat die die problemen niet heeft.
0 Likes
Remco-1080
Student
Opties
Dat zou ik eens kunnen proberen, zit nu een siliconen hoesje om.
Juist overgestapt naar deze gsm omdat mijn oude een helderheid had die in de zon wat minder was.
Maar weinig mee opgeschoten.
0 Likes
MeganMieke13
First Poster
Opties

niet dus.. ik heb een nieuwe s25 ultra gekocht, ben in Indonesië en de telefoon word snel erg warm.  Koelt ook snel terug als ik m uitzet, maar dat wil je niet constant moeten doen.. En de mogelijkheid tot terugkoelen is er niet altijd

0 Likes
MeganMieke13
First Poster
Opties

dat scheelt íets, apps op de achtergrond uitschakelen ook, telefoon in veilige modus zetten durfde ik niet goed

0 Likes