Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy A Series
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Sedert de laatste update, stopt de camera vanzelf na het nemen van selfies. Meestal kan ik er max 3 nemen. Soms krijg ik een melding (app gestopt /... Bekijk bericht
Hoe kan ik op mijn A40 muziekbestanden verplaatsen van de interne opslag (mijn bestanden) naar mijn SD kaart. En ook apps verplaatsen naar mijn SD... Bekijk bericht
Ik heb in januari 2020 een Galaxy A40 gekocht. Na enkele dagen begon het toestel meerdere keren per dag om de sim code te vragen. Ik ben... Bekijk bericht
Als ik een foto op Instagram of Facebook wil uploaden, dan kan ik in deze apps kiezen vanuit welke map in mijn galerij. Echter wat ik dan merk is... Bekijk bericht
Heb een Samsung A5 2016 extra geheugenkaart er in ziet hij ook wel eerst geformateerd maar het lukt me niet om foto's video's en andere... Bekijk bericht
Ik heb sind een paar maanden een A51, bevalt prima maar nu een vreemd probleem. Zo af en toe worden gemaakte foto's niet goed opgeslagen: ze... Bekijk bericht
Hoe kan ik oude bestanden uit Samsung cloud halen van bijvoorbeeld de backup van mijn oude foon ??
en dan bedoel ik audio , ik kan ze wel zien... Bekijk bericht
Na enkele tijd begon mijn vingerafddruk minder en minder goed te werken.
Verwijderd en opnieuw proberen ingescannen. Proberen want op een... Bekijk bericht
Na de update van Android 10 is mijn Video opname erg onstabiel, licht - donker . Beeld laat soms veel en soms minder toch irritant bonzen zien, dwz... Bekijk bericht
Bijna dagelijks heb ik op verschillende tijdstippen dat mijn A51 vaneigens opnieuw opstart. En dat soms op vervelende momenten 😤
Wat kan... Bekijk bericht
Na vandaag wil de wifi op mijn aA70 niet meer aan. ik heb dit probleem nooit eerder gehad. En na in veilige modus zetten wil ie ook niet meer... Bekijk bericht
levert samsung de galaxy a71 inclusief met doorschijnende softcover in het doosje mee?
ik zie vele unboxingfilmpjes voorbij komen (niet... Bekijk bericht
Hallo. Mijn Samsung A50 werkt niet goed. Hij is nog geen jaar oud. Regelmatig en heel onvoorspelbaar begint het meldingenvenster ongecontroleerd op... Bekijk bericht
Sinds de laatste update, 2 weken geleden, start mijn telefoon steeds opnieuw op. Dit gebeurt zeker 3x per dag en bijna elke nacht. Weet iemand wat... Bekijk bericht
Hallo,
Mijn zoon heeft een Samsung a80 en na de beveiligingsupdate van vandaag kan hij zijn vingerafdruk er niet opnieuw in zetten. De oude... Bekijk bericht