Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Galaxy A Series
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
nadat ik de android 10 update heb gedaan op mijn A50 zit er een gele gloed over mijn scherm, heb al geeprobeerd de kleuren te veranderen naar... Bekijk bericht
Steeds vaker krijg ik de melding : geen simkaart geplaatst en soms tegelijk sd- kaart niet ondersteunend of verwijderd. Dit gebeurt op de meest... Bekijk bericht
Beste mensen,Ik heb een Samsung A8 (2018), de nieuwste Android-upgrade die erop staat is 9.Ik heb met mijn piano en een Tascam stereo... Bekijk bericht
Ik kreeg vandaag de melding om mijn samsung galaxy A40 up te daten naar de nieuwe versie van android 10. Na de update blijft mijn toestel constant... Bekijk bericht
Ik heb een samsung A5 2016 foon en sinds paar maanden problemen met inschakelen van de foon,zie video,als ik op de home toets druk dan gaat die... Bekijk bericht
Alarm gaat af iedere weekdag om 8.00h. Heb alarmen op de twee klokken afgezet, helpt niet. Geluid reageert wel met de alarm geluidsregeling.
Bekijk bericht
Na een update naar Android 10 is mijn NFC scanner constant getriggered. Dit komt door mijn bankpas of ID kaart denk ik, ik weet de oorzaak. Het... Bekijk bericht
Mijn A70 weigert om navigatiekaarten van Sygic te downloaden. Geen idee waarom niet. Kaarten van Google maps worden wel gedownload. Op de A50... Bekijk bericht
Hallo .
Sinds 3 dagen hoor ik mijn uitgekozen muziekje niet meer op mijn alarm .
Ik checkte t paar x en als ik dan op mijn uitgekozen... Bekijk bericht
Gisteren avond viel mijn gsm plots uit, ik dacht even dat de batterij leeg was, dus ingestoken, nadien kwam er op het scherm: downloading do not... Bekijk bericht
Hi,
Mijn nieuwe A40 blijft steeds om SIM card vragen gedurende de dag. Heb al een nieuwe SIMcard in gebruik genomen en ook SIM2 slot nu in... Bekijk bericht
Hallo,
Ik probeer mijn gsm in te stellen met een exchage account, de mail en de contacten worden netjes gesynchroniseerd echter de samsung... Bekijk bericht
Hallo,
Het scherm van mijn Samsung Galaxy A7 werd uit het niets zwart en vertoonde rare blauwe vlekken/glitches. Ik krijg het scherm niet meer... Bekijk bericht
Hallo, ik heb een samsung galaxy A6 en mijn geluid doet het niet meer.. Wanneer ik iets wik opnemen, bijv. Spraakbericht, filmoje enzv. Dan hoor ik... Bekijk bericht
Heb momenteel op mijn A3 2017 toestellen de software Android 8.0.0
Komt er nog een update naar 9. of 10.
Zo ja waar kan ik die downloaden?
... Bekijk bericht
Anoniem
Voor de A3 2017 zit er geen Android 9 aan te komen:
https://www.androidplanet.nl/nieuws/android-9-0-... Bekijk bericht
Probleem met data roaming. Gaat dus gewoon niet lukken. Simswap laat zien dat de sims in orde zijn, maar a30s weigert communicatie. Bellen lukt... Bekijk bericht
Anoniem
Download op zowel het oude als op het nieuwe toestel de app SmartSwitch
en laat beide telefoons daar... Bekijk bericht