Sinds kort in het bezit van een Galaxy A51. Technisch dikke prima, maar wat een opgedrongen apps met Bixby als dieptepunt. Probleem: ik doe veel... Bekijk bericht
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Custom List Message Item |
---|
Sinds kort in het bezit van een Galaxy A51. Technisch dikke prima, maar wat een opgedrongen apps met Bixby als dieptepunt. Probleem: ik doe veel... Bekijk bericht |
Hoi, heb sinds kort een Galaxy A71 mobiele telefoon. Als ik word gebeld en ik opneem staat standaard de speaker aan. Is erg lastig. Weet iemand in... Bekijk bericht |
De melding in het midden...Hoe krijg ik die weg, Hierdoor kan ik het toestel maar half bedienen en niet uitzetten... Bekijk bericht Beste even langs een servicepunt of anders aanmelden voor reparatie want ik begrijp uit je reactie d... Bekijk bericht |
Samsung A40 heeft op het beginscherm iets weggezet waardoor de bovenste helft niet meer bedienbaar is. Kan hem ook niet uitzetten want de button... Bekijk bericht Houd de volume omlaag en aanuit knop tegelijk ingedrukt tot het toestel herstart? Bekijk bericht |
Hi Samsung Community I bought a set of bluetooth sport ears JBL Reflect Mini 2 and in my surprise, my A70 can't find the bluetooth... Bekijk bericht |
|
Beste Medewerkers, ik zat vandaag op mijn Samsung galaxy A6 en hij had opeens een onverwachte crash waar de telefoon een kwartier op het samsung... Bekijk bericht Hi @Sebas12, Als het vaker voorkomt, raad ik je aan om een een back-up te maken van je gegevens en r... Bekijk bericht |
Hallo 10 maart heb ik via Bol.com een samsung A71 gekocht voor mijn zoon. Voor 425 Euro, met cashback actie. Deze heb ik ingevuld. Maar ik kan hier... Bekijk bericht Kun je mij in een privebericht je mail adres en serienummer/imei doorsturen? Dan kan ik kijken of de... Bekijk bericht |
Vandaag een update gedaan. Nu kan ik niet meer via WiFi en ook m'n Bluetooth doet het niet meer. Wat nu? Bekijk bericht Lijkt me sterk dat na een update zowel wifi en bluetooth kapot zijn. Kan je duidelijker uitleggen wa... Bekijk bericht |
Nadat ik de ontwikkelaarsmodus heb ingeschakeld kon ik opeens niet meer verbinden met wifi, nog mobiel. er staat deze voorziening is uitgeschakeld... Bekijk bericht Blijft een lastige, zou hardware kunnen zijn. Ik denk dat je het beste even langs een servicepunt ku... Bekijk bericht |
Mijn a70 laadt sinds gisteren niet meer snel op. Als ik kijk bij batterij onder instellingen en opladen dan staat daar snel laden met een... Bekijk bericht Probeer dit eens https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/How-to-Hoe-onderhoud-ik-mijn-... Bekijk bericht |
https://radar.avrotros.nl/forum/webwinkels-f69/eglobalcentral-nl-misleidende-webwinkel-uit-hong-k-t1... Bekijk bericht |
Mijn nieuwe Samsung Galaxy a70 verbind alleen met het G netwerk (ik krijg altijd H+) en niet met 4G. ik heb mij sim kaart in mijn oude samsung... Bekijk bericht |
Goedendag, Sinds gisteren de A51 in mijn bezit. Vanaf het begin krijg ik de melding 'configuratie-update aanbevolen apps ophalen'.... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb net een nieuwe samsung A51. Al mijn contacten heb ik overgezet op de simkaart. Als ik mijn contacten oproep, merk ik dat er... Bekijk bericht Ik zou alles van je simkaart halen en op je Google account zetten. Zo heb je altijd een backup van j... Bekijk bericht |
Hallo, De camera van mijn telefoon snelt niet scherp. De focus voor kleine afstanden (10-15cm) is prima. Maar voor verder weg of... Bekijk bericht Hi @Gakiko, Welkom op de Samsung Community! Kun je de camera eens testen via de Samsung Members app?... Bekijk bericht |
Hoi ik heb laatst mijn telefoon in de pudding laten vallen en weer goed schoon gemaakt. Maar een dag ofzo erna begon mijn speaker soms rare tril... Bekijk bericht Hoi Joris, Dan ben ik bang dat er pudding in je luidspreker zit... Omdat de A51 niet waterdicht is, ... Bekijk bericht |
Dit is de zoveelste klacht over het 'reparatie' bedrijf Dynafix....Mijn zoontje heeft 3 maanden geleden met zijn verjaardagsgeld een A50... Bekijk bericht Als de monteur heeft geconstateerd dat dit niet onder de fabrieksgarantie valt, dan kan ik hier niet... Bekijk bericht |
Hallo, Net een nieuwe telefoon, de Samsung Galaxy A40. Ik krijg steeds de melding Geen ondersteunende app voor deze nfc tag. Ik heb de app... Bekijk bericht ik hen de A40 daar zit het wel op maar op mijn nieuwe A14 heeft dus geen NFC-ondersteuning! Bekijk bericht |
Ik heb dit icoon op mijn vergrendelscherm staan. Het touchscreen functioneert niet, dus het lukt niet om te ontgrendelen. Weet... Bekijk bericht |