Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A70 Wifi doesnt turn on

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2020 05:53 PM)
599 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Mathijs1
Student
Opties

Na vandaag wil de wifi op mijn aA70 niet meer aan. ik heb dit probleem nooit eerder gehad. En na in veilige modus zetten wil ie ook niet meer opstarten HELPPP!

0 Likes
10 Antwoorden
Stef1411
Voyager
Opties

Hey @Mathijs1 

Wat gebeurt er als je bluetooth aan zet? Als deze ook niet werkt is hoogstwaarschijnlijk de WiFi module op het mainboard defect en zou deze op reparatie moeten.

0 Likes
Mathijs1
Student
Opties

Bluetooth werkt wel. Op dit moment lijkt het op waterschade. Camera lenzen zijn beslagen.

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

Ah dat is balen hoop dat de schade mee valt 

0 Likes
Mathijs1
Student
Opties

Weet iemand wat ongeveer de kosten voor waterschade zijn? Kan het nergens vinden 

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

Dat hangt volledig af van wat er allemaal vervangen moet worden. Wordt lastig om een indicatie te kunnen geven.

Mathijs1
Student
Opties

Ben 14 dus mn ouders checken mn phone nog. Mn moeder heeft hem laatst aangezet en alles werkt behalve wifi en camera is beslagen

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Mathijs,

probeer dit eens:

Zet je telefoon uit, pak een bak met rijst leg je telefoon daarin. Zorg dat je telefoon onder het rijst zit. Wacht 24/48 uur en zet het toestel dan weer aan.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Stef1411
Voyager
Opties

@Rohit de rijst methode maakt meer schade aan je toestel dan dat het op zou lossen. Rijst trekt inderdaad het vocht uit het toestel maar versnelt het oxidatie proces waardoor er meer schade ontstaat aan het toestel. Rijst maakt het dus alleen maar erger. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kapot is kapot.. menig mensen geholpen met het rijst verhaal :smiling-face: Het water moet er toch uit.. Dus of het vanzelf opdroogt of sneller door wat rijst maakt ook geen verschil.. Feit blijft dat het vocht eruit moet want dat hoort daar niet.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes