op 07-08-2019 10:06 PM - laatst bewerkt op 08-05-2020 11:47 AM door RobertS
Ik heb een samsung galaxy a50 en ik ben net terug van vakantie en nu doet de verbinding met mijn auto het niet meer. Hij verbreekt de hele tijd de verbinding en dan doet hij het niet meer. Om heb mijn samsung galaxy 9+ ook geprobeerd en die doet het wel gewoon. Ik heb de verbinding instellingen al gereset, de cache gewist, de bluetooth connectie gewist en opnieuw ingesteld en het werkt nog niet. Is er nog iets wat ik kan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-09-2020 06:35 PM
Hey Bruce,
Weet je hoe het me gelukt is? Door 3 updates te verwijderen:
- Android Auto Google Maps, Media & Messaging
- Android System WebView
Beiden zijn van Google LLC
- Begeleidende app voor jouw telefoon - Koppelen me...
Van Microsoft Corporation
Als je deze updates verwijderd, kan je weer perfect koppelen met de telefoon carkit van jouw auto.
Ik ben er super blij mee dat ik dit heb uitgezocht en dat het werkt voor mijn Samsung Galaxy A50.
Bruce, er is geen reparatie voor nodig.
op 09-08-2019 11:17 AM
Is er iets veranderd in de tussenuit? Kun je 't in veilige modus testen?
op 23-08-2019 12:22 PM
Ook bij mij valt bij voortduring de bleutoothverbinding weg tussen de A50 en Airpods van Apple. Ik ben al weken bezig wat de oorzaak zou kunnen zijn. Voor mijn werk moet ik een iphone gebruiken vandaar de airpods. met andere toestellen ook mij oude A3 werkt de verbinding wel.
Gezien de melding rondom dit onderwerp blijkt het in de A50 software of radio. Ik ben al jaren enthousiast gebruiker van samsung telefoons en smartwatch. Ben dan ook teleurgesteld in mijn keuze voor de A50.
Graag ontvang ik een oplossing.
Groeten Frank103
op 03-09-2019 02:17 PM
Hebben jullie ondertussen al een oplossing ontvangen?
Ik ervaar hetzelfde probleem...
dank je!
op 05-09-2019 06:47 PM
Ik heb verdeer nog niets vernomen over een op;lossing.
Groet Frank
op 05-09-2019 07:24 PM
Ik heb geen idee hoe of waarom, Ik heb namelijk nergens aangezeten, maar op de een of andere manier werkt het bij mij nu wel weer de hele tijd. Mijn telefoon verbind weer automatisch met mijn auto en blijft dat (heel soms valt hij weg maar dat kan altijd gebeuren) ik heb dus eigenlijk geen problemen meer maar weet niet hoezo het nu is opgelost. Ik heb wel alle updates steeds gedaan. Verder heb ik nergens aangezeten.
op 06-09-2019 09:51 AM
Hi @Frank103,
Wat heb je zoal al geprobeerd? Is het toestel up-to-date? Ervaar je dit ook in de veilige modus?
op 11-11-2019 11:39 AM
op 12-11-2019 12:48 PM
@piebe Heb je al geprobeerd of de veilige modus een verschil maakt?
op 12-11-2019 01:06 PM
Hey Piebe,
Hoooooo ik word er ook knettergek van ... gsm is uiteindelijk al 2x binnen geweest ter reparatie voor dit probleem.
2x is er iets aan gedaan, maar mijn probleem is NIET verholpen.
Voor alle zekerheid de ticwatch ook opgestuurd ter herstelling. Heb een nieuwe gekregen, maar nog steeds geen verandering.
Maar ik ondervind het probleem ook op 2 carkits, dus er moet effectief iets mis zijn aan die gsm... of mss een verkeerde instelling... Ik geraak er alleszins ook niet aan uit!