Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn Galaxy A7 laadt langzaam op na het laatste update

(Onderwerp aangemaakt op: 12-05-2020 07:22 PM)
2904 Weergaven
Haninbaroudi
First Poster
Opties

Hallo allemaal,

Sinds 26 April  heb ik een probleem met mijn telefoon,

Mijn Galaxy A7 laadt langzaam op na het laatste update van 26 April 2020.

0 Likes
7 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

@Haninbaroudi 

Zoek in instellingen even naar "snel opladen" en kijk of het wel aangevinkt staat.Screenshot_20200512-212416_Device care.jpg

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

De Galaxy A7 beschikt niet over snelladen dus het duurt wel even voordat deze vol is. Bij gunstige omstandigheden kan het 2 uur duren voordat deze vol zit.  Wanneer er veel apps op de achtergrond draaien of dat het tijdens het laden van het apparaat gebruikt kan de laadt tijd verlengt worden en duurt het veel langer dat je accu vol is. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Controleer of er stof in het poortje zit en maak deze schoon met bijvoorbeeld een tandenborstel of een zachte rager. En controleer idd even of snel opladen aanstaat, screenshot van hierboven is niet van een A7 vandaar dat draadloos opladen er ook bij staat.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

@Rohit 

Klopt, screenshot is van een S10e.

Ik zie nu ook dat het om een A7 gaat, misschien even het item verplaatsen naar het juiste forum?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb het topic naar de juiste (nieuwe!) sectie verplaatst.

rsz-846676
0 Likes
Members_xblTdsY
First Poster
Opties

gek genoeg de enige relevante topic online

hier 2 a7's die sinds de laatste update opeens heel traag opladen

ongeacht welke lader en kabel er gebruikt worden, we hebben er meerdere, doen alleen de a7 toestellen dit

As we speak ligt er 1 aan de oplader en geeft in het standby scherm aan dat de verwachte laadtijd vanaf 17% tot vol geschat wordt op ruim 5 uur.

Het probleem doet zich hier dus voor op 2 toestellen en is ontstaan na het installeren van de laatste update

met firmware a750fnxxu5ctk1

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Verstuur via de members app even een foutrapport en stuur de systeemlogs mee. Doe dit op beide A7's.

Stars-Moderator-signature-800x200-2