Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Recovery mode na update

(Onderwerp aangemaakt op: 19-05-2025 10:36 PM)
844 Weergaven
Sjoerd63
Journeyman
Opties
Na de laatste update van de Galaxy A56 kom ik niet meer in de recovery mode. Heeft iemand een idee wat hieraan te doen?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Sjoerd63
Journeyman
Opties
Weer geprobeerd met 77% en het werkte niet. Daarna nog eens geprobeerd en nu heel snel de powerknop en volumeknop losgelaten toen SAMSUNG in beeld kwam. Echt na een fractie van een seconde. En toen kwam ik wel in de recovery mode.

Dank voor jullie reacties en hulp, @Patrick en @Ajay-A.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marloes77,

Nog gefelicteerd met de aankoop van jouw A56! Is het ondertussen gelukt? Zo nee, kan je een reset proberen uit te voeren via de Recovery Menu. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe data/factory reset'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Zorg dat de usb kabel is aangesloten!

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s25-s25-s25-ultra/veilige-modus-veilige-stand-op-je-samsu...

Lees dit topic voor alle info.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Sjoerd63
Journeyman
Opties
Bedankt voor de tip. Ik volg nauwkeurig de aanwijzingen, maar het lukt me niet om in de recovery mode te komen. Bij mijn vorige Galaxy toestellen ging het zonder problemen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Waarvoor heb je recovery nodig ? Met welk apparaat ben je verbonden met de kabel?
Sjoerd63
Journeyman
Opties
Ik wil de cache partition verwijderen. Dat doe ik eigenlijk altijd na een software update. Ik verbind de telefoon met een laptop.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Verspilde moeite. Die cache is goed om te hebben zodat alles een snelle laadtijd heeft. Dat verwijderden doe je enkel als er problemen zijn. Nu doe je het voor niks.

Als je er niet in komt, probeer met een ander apparaat te verbinden, telefoon, tablet, desktop, andere laptop misschien.
Sjoerd63
Journeyman
Opties
Misschien is het niet nodig. Maar ik wil wel graag dat het werkt voordat er problemen zijn. Het lukt me echt niet meer. Met dezelfde laptop en dezelfde kabel lukt het wel met mijn oude A72.
0 Likes
Sjoerd63
Journeyman
Opties
Als dit inderdaad een bug is, is het goed als er naar gekeken wordt.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Cache bestanden zijn essentieel voor een goede werking, als je ze verwijderd worden dezelfde bestanden weer aangemaakt. Je schiet er dus niks mee op. Cache verwijderden / vernieuwen dus eigenlijk doe je enkel bij ernstige problemen.

Sjoerd63
Journeyman
Opties
Ik begrijp dat het nu niet nodig is. Maar ik moet in de toekomst misschien wel in de recovery mode komen, en dan moet het wel werken natuurlijk. Vandaar dat ik graag wil dat het opgelost wordt.
0 Likes