Hi,
Ik heb dus sinds 3 maanden de A55 in bezit en heb de laatste tijd wel meerdere problemen.
1. Batterij gaat niet lang mee
Ik heb vaak dat ik mijn telefoon 2 tot 3 keer per dag moet opladen, terwijl ik gewoon een normaal telefoongebruik heb.
2. Wordt snel heet
Ook al heb ik 'm in me zak en doet het niks, wordt de telefoon al snel rond de 45 tot 50⁰C. Dit lijkt me niet normaal.
3. Loopt vaak vast
Als hij heet wordt, is die ook echt sloom, zelfs met de meest normale taken als de app drawer openen. Maar zelfs als de telefoon niet warm is, komt dit ook wel vaker voor en moet ik die een paar minuten volledig uitzetten voordat het probleem is verholpen.
4. Tikt op het scherm ook al staat hij uit
Als m'n telefoon in me zak zit heb ik vaak dat als ik 'm eruit haal dat hij heeft getikt (bijvoorbeeld bij pincode invullen dat er veel cijfers staan). Heb zelf al uitgezet dat je m niet aan kan zetten door 2x op het scherm te tikken, maar dit hielp dus niet.
Ik ben dus benieuwd, hebben anderen ook een van deze of meerdere problemen hebben of dat dit specifieke problemen zijn die ik alleen ervaar.
Heb zelf wel SCare+ maar veel zin in die te gebruiken zit er niet echt in, maar heb ook geen zin om nu al een nieuwe telefoon te kopen omdat dit deal breaking problemen voor mij zijn.