Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem one ui 7 opnieuw opstarten

(Onderwerp aangemaakt op: een week geleden)
178 Weergaven
Marielle2004
Student
Opties

Hallo,

Halverwege juni heeft mijn telefoon volgens mij de update ui7 gehad.

Nu deed hij het vorige week vrijdag ineens weer. En sinds dien valt mijn telefoon elke x random uit.

Hij start elke x opnieuw op. Als ik iets aan het doen ben looptie vast en na een paar sec valt hij dan uit. 

Ik heb hem gisteren terug naar fabrieksintellingen gezet jn de hoop dat het over ging. Maar vandaag is hij weer een aantal x uitgevallen.

Op internet las ik dat ik dan een recovery iets moest doen. Dus de volume omhoog en de aan/uit knop nadat ik hem uitgeschakeld heb maar dan gebeurd er niks en krijg ik dat menu niet te zien.

Wat is er aan de hand.

M'n zwager zei nog is hij niet gehackt?

Zou dat kunnen, ligt het aan de update,

Kwil het graag weten want dit is niet te doen

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s25-s25-s25-ultra/veilige-modus-veilige-stand-op-je-samsu...

Hier lees je alles over Veilige modus en recovery.

Ik denk niet dat het aan de update ligt maar het zou wel door de update kunnen komen. Je kunt via het Recovery Menu een factory reset proberen, en cache wissen ect.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
hippehopper
Pioneer
Opties
Zou je ook even kunnen kijken of er viezigheid etc tussen jou knop zit waarmee jij je telefoon aan en uit doet. Desnoods even goed de hele button met je vinger pakken en paar keer goed heen en weer indrukken.
Marielle2004
Student
Opties

Hallo, 

Gisteravond de cache gewist. Maar alsnog blijft hij telkens uitvallen. 

Is er nog iets wat ik kan proberen?b

Mvg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een foutrapport verzenden via de Samsung Members app > Ondersteuning > Feedback verzenden. Persoonlijk zou ik ook een afspraak bij een servicepunt maken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Marielle2004,

Was je nog in de gelegenheid gekomen om het advies van Patrick op te volgen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Petra53
First Poster
Opties

Gisterenavond de update gedaan, en nu wil hij niks meer doen 

, kan niet meer op apps komen kan niet op pagina komen 

Doet niks meer, kan niet uit gezet worden 

Kan niks verwijderen van meldingen, telefoon zit vast,

Krijg wél dingen binnen,maar kan niks openen,  hoe kan dit

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Petra53,

Ook bedankt voor jouw bericht hierover. je verwacht dat natuurlijk niet na een update. Ik help je ook graag! Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakel jouw toestel uit en verbindt het aan je computer. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes