Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wanneer krijg ik Android 15 in de tablet?

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2025 04:37 PM)
659 Weergaven
Els38
Navigator
Opties
In de tablet heb ik nog android 14. En ik krijg geen nieuwe softwareupdates meer. 

image

image
Wat de smartphone S21 FE met android 15 betreft is multiwindow in de tablet heel saai geworden. 

image

Want dit zie ik als ik multiwindow in de smartphone open met apps die ik nog kan gebruiken.

image
Ook het meldingencentrum met quick panel is in de tablet saai geworden.

image

En wanneer krijgt de tablet Galaxy Tab A8 of een beveiligingsupdate of de grote softwareupdate met Android 15 en One UI 7.0?
0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Al op Google gekeken? Daar staat het antwoord. Als je tablet een update krijgt komt het vanzelf. Niemand hier heeft meer informatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Gavrilo
Pioneer
Opties
Goedenavond,

Helaas zal de Galaxy Tab A8 geen updates meer krijgen. De Tab A8 werd gelanceerd met Android 11 en kreeg drie OS-updates tot Android 14. Dit is dus de laatste update voor het toestel. Je ontvangt ongeveer een jaar lang beveiligingsupdates, die zullen ook binnenkort ophouden.
0 Likes
Els38
Navigator
Opties
Ah, nee. Wat stom! En de smartphone S21 FE blijft nog wel beveiligingsupdates krijgen?
0 Likes
Els38
Navigator
Opties
En dat heb je op internet met Google gevonden wat mij niet is gelukt?
0 Likes
Gavrilo
Pioneer
Opties
S21 FE krijgt in totaal 4 jaar OS updates en 5 jaar beveiliging updates dat is door Samsung belooft vanaf het jaar van uitkomen, dus S21 FE zal nog One Ui 8 Android 16 geüpdatet worden in de toekomst.
0 Likes
Els38
Navigator
Opties
Super! Pfft! Dat scheelt weer. Want ik gebruik apps in twee apparaten die wel up-to-date moeten zijn anders werken de servers minder goed. Gelukkig weet ik nu wat ik moet accepteren.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het is onbekend of de tablet nog kleine updates krijgt naast security updates. Soms krijgen oudere tablets toch nog updates af en toe. Als je een nieuwe tablet aanschaft krijg je tot 7 jaar updates 😬
0 Likes
Els38
Navigator
Opties
Een nieuwe kopen terwijl deze tablet nog up-to-date is ga ik niet doen. Ik wil niet twee tablets en een smartphone hebben.2ffF4CeAbk.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kan altijd de oude verkopen😉 Het is goed om altijd de laatste software versies te hebben.